جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

پلمب ۱۶۰ واحد متخلف تهیه، تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی در استان کرمانشاه
20 اسفند 1396 - 10:33
شناسه : 6021
0
سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه خبر داد: طلوع‌‌کرمانشاه :

سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، از پلمب ۱۶۰ واحد متخلف تهیه، تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی در استان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، مهدی ظفری پور با اشاره عملکرد اداره نظارت بر بهداشت عمومی در سال ۹۶، اظهار کرد: در این مدت ۸۷ هزار و ۶۲۱ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع فراورده‌های خام دامی در استان انجام شده است.

وی تعداد موارد غیربهداشتی کشف شده در این مدت را ۵۴۳۵ مورد دانست و گفت: امسال بیش از ۶۸ تن انواع فرآورده خامی دامی ناسالم در استان کشف، ضبط و امحا شده است.

به گفته این مسئول، تعداد موارد ارجاع به دستگاه های قضایی نیز ۲۵۵ مورد بوده و ۱۶۰ واحد متخلف نیز طی یکسال اخیر پلمپ شدند.

سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: امسال ۲۱۹۰ مورد نمونه برداری از فرآورده های خام دامی در استان صورت گرفته و ۱۰ هزار و ۵۶۹ آزمایش نیز روی این فرآورده ها انجام شده است.

ظفری پور با بیان اینکه امسال ۱۳۵ هزار و ۸۵۷ راس دام سبک و ۳۱ هزار و ۱۸۷ راس دام سنگین در کشتارگاه های استان کشتاره شده، افزود: در این بخش نیز بیش از ۹۳ تن لاشه و آلایش خوراکی ناسالم ضبط شده داشتیم.

وی تعداد طیور کشتار شده در کشتارگاه های استان را نیز بیش از شش میلیون و ۲۴۶ هزار قطعه اعلام کرد و یادآور شد: تعداد طیور ضبط شده نیز بیش از ۶۵ هزار قطعه بوده است.

وی از مردم خواست حتما گوشت مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مورد تایید دامپزشکی تهیه کنند و گفت: مردم می توانند هرگونه تخلف بهداشتی را با تلفن ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی درمیان بگذارند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.