پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20787 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است

عملکرد استانداری کرمانشاه در خدمات رسانی به زلزله زدگان در قالب کتاب منتشر شود
20 اسفند 1396 - 17:33
شناسه : 6037
1
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با استاندار کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با مهندس بازوند استاندار کرمانشاه بیان کرد:  به طوری که در اخبار آمده بود فعالیتهای شما در جریان خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان بسیار چشمگیر بود و کاری جهادی انجام دادید و به سهم خودم از تلاشهای شما قدردانی میکنم.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری طلوع کرمانشاه؛ حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با مهندس بازوند استاندار کرمانشاه بیان کرد:  به طوری که در اخبار آمده بود فعالیتهای شما در جریان خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان بسیار چشمگیر بود و کاری جهادی انجام دادید و به سهم خودم از تلاشهای شما قدردانی میکنم.

ایشان بیان کرد: تجربه زلزله کرمانشاه برای کشور یک تجربه جدید شد که باید مسوولین این تجربه را حفظ کنند که اگر خدای نکرده مورد مشابهی پیش آمد خدمت‌رسانی مطلوبتر باشد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی افزود: به همان اندازه که به بازسازی خانه ها اهمیت داده میشود باید مراکز فرهنگی و مذهبی نیز مدنظر باشد . مسائل مذهبی بهترین آرامش در ایام زلزله است و تسکین دهنده است که میتواند نقش موثری در آرام کردن مردم داشته باشد.

مرجع تقلید شیعه افزود: این روزها خبررسانی حرف اول را در برنامه های جامعه دارد. تجربیات و عملکرد شما باید در قالب کتاب یا کتابچه منتشر شود و به دست مردم برسد.

ایشان میسر شدن جلب و جذب کمکهای مردمی را تنها با اطلاع‌رسانی صحیح از عملکرد و اقدامات مسوولین دانست و گفت:  خوب است از این اقدامات اطلاع رسانی شود که دولت از قبل پیش بینی های لازم را داشته باشد. بناهای فرسوده در کل کشور یک بلای بالقوه است. دولت باید با برنامه ریزی زمان بندی شده این مسأله را حل کند.

وی گفت:  انشالله روزی می‌رسد که در کرمانشاه همه خانه ها آباد شده و اثری از زلزله نمانده است و مردم نیز این خدمات را از برکات نظام اسلامی میدانند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.