پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

هدف گذاری ایجاد ۴۶ هزار شغل برای استان در سال ۹۸
22 اردیبهشت 1398 - 10:05
شناسه : 60633
0
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

هوشنگ بازوند در نشست با ائمه جمعه استان با بیان اینکه نمی توان توقع داشت که مشکلات استان یک شبه حل شود افزود: با بررسی وضعیت شاخص های استان در سال ۹۷ و مقایسه آن با سالهای ۹۵و ۹۶ قطعا تحول مثبت در این حوزه ها دریافت می شود./بازوند افزود: بطور نمونه نرخ بیکاری استان در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ دو و نیم درصد کاهش پیدا کرد و از ۲۱٫۲ درصد به ۱۸٫۷ درصد رسید و نخستین استان در کاهش بیکاری در کشور بودیم./وی گفت: امسال نیز با توجه به تاکید رهبر انقلاب بر رونق تولید، برنامه ای با ۲۰ محور تدوین شده که نشات گرفته از بیانات رهبری در فروردین ماه امسال است. بر اساس این محورها سندی در حال تهیه است که بر اساس آن چشم انداز ایجاد ۴۶ هزار شغل در سال ۹۸ برای استان ترسیم شده است.

پ
پ
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای موضوع رونق تولید باید فرهنگ سازی کرد و تبدیل به گفتمان مردم شود تا از سرمایه گذاران و کارآفرینان حمایت بیشتری شود، اظهار کرد: از ائمه جمعه استان انتظار می رود در بحث اشتغالزایی و رونق تولید از برنامه ها حمایت کرده و همراهی داشته باشند.
 
استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه دولت در سال  ۹۸ شرایط سختی دارد، گفت: از یکسو باید ۳۵هزار میلیارد تومان خسارت سیل از محل درآمدها باید تامین شود و از سوی دیگر هم تحریم ها گلوگاه های اقتصادی را هدف قرار داده که نیازمند تلاش شبانه‌روزی است.

بازوند به قرار دادن نام  سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی از سوی آمریکا هم اشاره کرد و گفت: این اقدام نه تنها تهدیدی برای کشور نشد بلکه محبوبیت سپاه را دوچندان کرد و همه جناح ها روی حمایت از این نهاد اتفاق نظر پیدا کردند و این حرکت تبدیل به فرصتی برای شکل گیری انسجام ملی شد.

 
وی همچنین با اشاره به وقوع سیل اوایل امسال، اظهار کرد: این حادثه علیرغم خسارات بسیار کم  جانی، خسارت ۱۵۶۰میلیارد تومانی به زیرساخت های استان وارد کرد.
 
وی با اعلام اینکه  ۴۶۸ روستا و ۵۷۰۰ خانوار به دلیل جانمایی نامناسب و ساخت و ساز در حاشیه رودخانه ها در معرض سیل قرار گرفتند، گفت: از ائمه جمعه تقاضا داریم که تذکرات لازم را به مردم در خصوص اجتناب از ساخت و ساز در حاشیه رودخانه ها داشته باشند. البته این وظیفه شهرداری ها است که مانع این اقدامات شوند.
 
بازوند اظهار کرد: در موضوع سیل شاهد شکل گیری یک  انسجام ملی بودیم که موجب افزایش سرمایه اجتماعی شد که اگر ادامه داشته باشد فشارها و تهدیدات دشمن راه به جایی نخواهد برد و آن را تبدیل به فرصت خواهیم کرد.
وی در بخش دیگر سخنانش به روند بازسازی مناطق زلزله زده استان استان اشاره کرد و گفت: در اقدامی بی نظیر در کمتر از ۱۶ماه کار ساخت ۲۹ هزار واحد به اتمام رسیده و ۶۶هزار واحد نیز تعمیر شده که یک رکورد بحساب می آید.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: همواره تأکیدم به مدیران استان همراهی و همکاری با ائمه جمعه بوده و همچنان هست/ایسنا

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.