چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20819 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

سه کاراته کا کرمانشاهی عازم لیگ جهانی استانبول شدند
25 اردیبهشت 1398 - 19:30
شناسه : 62681
0
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه، از عضویت سه ورزشکار کرمانشاهی در تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران و اعزام به رقابت های لیگ جهانی استانبول ترکیه خبر داد. طلوع‌‌کرمانشاه :

ناصر محمد صالحی: محدثه آقایی در بخش بانوان و هامون درفشی پور و مهدی خدابخشی در بخش آقایان کاراته هایی هستند که از استان کرمانشاه عازم لیگ جهانی این رشته شده اند/وی ادامه داد: آقایی نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم ایران در بخش کومیته بانوان، درفشی پور نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم و خدابخشی نیز نماینده وزن ۸۴- کیلوگرم کشورمان در بخش کومیته آقایان خواهند بود/محمدصالحی تصریح کرد: تیم ملی کاراته ایران با هشت ورزشکار در بخش بانوان و ۱۳ ورزشکار در بخش آقایان عصر امروز (چهارشنبه) به استانبول محل برگزاری لیگ جهانی اعزام شد.

پ
پ

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دومین مرحله لیگ سری A جهانی از بیست و هفتم تا بیست و نهم اردیبهشت با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ ورزشکار از ۱۰۱ کشور دنیا برگزار می شود.
وی همچنین به برنامه مسابقات کاراته کاهای کرمانشاهی حاضر در لیگ جهانی اشاره کرد و گفت: محدثه آقایی در وزن ۶۸+ کیلوگرم از شامگاه جمعه ۲۷ اردیبهشت مبارزات خود را در لیگ جهانی آغاز خواهد کرد.
محمدصالحی افزود: هامون درفشی پور در ۶۷- کیلوگرم و مهدی خدابخشی نیز در وزن ۸۴- کیلوگرم از شامگاه شنبه ۲۸ اردیبهشت با رقبای خود پیکار می کنند.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه یادآور شد: سه کاراته کا کرمانشاهی حاضر در لیگ جهانی در صورت راهیابی به یکی از مراحل رده بندی یا فینال روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت برای کسب مدال به مبارزه با حریفان می پردازند.
وی در پایان از سیدشهرام هروی به عنوان سرمربی و شهاب سلطانی به عنوان مربی تیم ملی کاراته ایران در رقابت های لیگ جهانی استانبول یاد کرد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.