جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

سه کاراته کا کرمانشاهی عازم لیگ جهانی استانبول شدند
25 اردیبهشت 1398 - 19:30
شناسه : 62681
0
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه، از عضویت سه ورزشکار کرمانشاهی در تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران و اعزام به رقابت های لیگ جهانی استانبول ترکیه خبر داد. طلوع‌‌کرمانشاه :

ناصر محمد صالحی: محدثه آقایی در بخش بانوان و هامون درفشی پور و مهدی خدابخشی در بخش آقایان کاراته هایی هستند که از استان کرمانشاه عازم لیگ جهانی این رشته شده اند/وی ادامه داد: آقایی نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم ایران در بخش کومیته بانوان، درفشی پور نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم و خدابخشی نیز نماینده وزن ۸۴- کیلوگرم کشورمان در بخش کومیته آقایان خواهند بود/محمدصالحی تصریح کرد: تیم ملی کاراته ایران با هشت ورزشکار در بخش بانوان و ۱۳ ورزشکار در بخش آقایان عصر امروز (چهارشنبه) به استانبول محل برگزاری لیگ جهانی اعزام شد.

پ
پ

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دومین مرحله لیگ سری A جهانی از بیست و هفتم تا بیست و نهم اردیبهشت با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ ورزشکار از ۱۰۱ کشور دنیا برگزار می شود.
وی همچنین به برنامه مسابقات کاراته کاهای کرمانشاهی حاضر در لیگ جهانی اشاره کرد و گفت: محدثه آقایی در وزن ۶۸+ کیلوگرم از شامگاه جمعه ۲۷ اردیبهشت مبارزات خود را در لیگ جهانی آغاز خواهد کرد.
محمدصالحی افزود: هامون درفشی پور در ۶۷- کیلوگرم و مهدی خدابخشی نیز در وزن ۸۴- کیلوگرم از شامگاه شنبه ۲۸ اردیبهشت با رقبای خود پیکار می کنند.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه یادآور شد: سه کاراته کا کرمانشاهی حاضر در لیگ جهانی در صورت راهیابی به یکی از مراحل رده بندی یا فینال روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت برای کسب مدال به مبارزه با حریفان می پردازند.
وی در پایان از سیدشهرام هروی به عنوان سرمربی و شهاب سلطانی به عنوان مربی تیم ملی کاراته ایران در رقابت های لیگ جهانی استانبول یاد کرد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.