چهارشنبه, ۱۹ بهمن , ۱۴۰۱ Wednesday, 8 February , 2023 ساعت تعداد کل نوشته ها : 18205 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

خوراکی‌هایی که علائم افسردگی را تغییر می دهند در تلاشیم “سنقروکلیایی” قطب گردشگری آبی کرمانشاه شود افتتاح حساب وکالتی برای شرکت در قرعه‌کشی ایران خودرو تمدید شد/ ٢٣ بهمن زمان قرعه‌کشی سامانه بارشی جدید تا روز پنجشنبه در جو کرمانشاه ماندگار است هیات رئیسه مجلس در طرح صیانت به نفع چه گروهی غش می‌کند؛ صیانت‌چی‌ها یا مردم؟ ۲۹ هـزار ایرانـی در بخـش بهداشـت و درمـان آمریـکا/ دلیل مهاجرت: زندگی بهتر پارک شیرین کرمانشاه به تفرجگاهی با استانداردهای گردشگری تبدیل می‌شود باید تجربه بازیکنان جوان را بالا برد/ از عنوان قهرمانی آسیا فاصله گرفته‌ایم دارنده ۷ طلای المپیک بازنشسته شد آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه؛ با ۴۰۰ نفر خشونت علیه زنان افتخار نیست /قانون اساسی و دین اسلام جایگاه ویژه برای زنان قائل است زلزله ترکیه، کرمانشاه را نمی‌لرزاند شکست یاران صابر کاظمی در لیگ والیبال قطر دانشمند ایرانی ۶ سال قبل در مورد جنگ ارزی ایران هشدار داد اما کسی توجه نکرد! استفن کری رباط داد/ اعجوبه، غایب بزرگ آل‌استار + فیلم تیم سال ۲۰۲۲ اروپا از دید فدراسیون تاریخ و آمار بهترین رژیم‌ غذایی برای افسردگی کدام است؟ عاملان تیراندازی مجموعه ورزشی باران کرمانشاه دستگیر شدند تکواندوکاران کرمانشاهی مدال طلا و نقره مسابقات آزاد امارات را کسب کردند هری کین بعد از رسیدن به ۲۰۰ گل زده در لیگ چه گفت؟

وجود ۱۰۰۰ واحد صنعتی در استان کرمانشاه/ اگر کالاهای تولیدی از چرخه کیفی‌سازی عقب بمانند، در بازارهای داخلی با شکست مواجه می‌شوند
21 فروردین 1397 - 10:19
شناسه : 6495
0
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمانشاه خبر داد: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: امروزه در بازار جهانی، گرایش به سمت کیفیت و برند سازی است و اگر کالاهای تولیدی ما از این چرخه کیفی سازی عقب بمانند، نه تنها در بازارهای داخلی با شکست مواجه خواهند شد، بلکه قدرت رقابت با کالاهای خارجی را نیز از دست خواهند داد.

پ
پ

نعمت الله حقیقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در گفت‌وگو با طلوع کرمانشاه، اظهار داشت: در استان کرمانشاه ۱۰۰۰ واحد صنعتی داریم که هر یک تولیداتی دارند و نیازهای استان و گاه فراتر از استان و حتی کشور را تامین می کنند و این بدان معناست که ما می توانیم  بر روی کالاهای تولید داخل در استان کرمانشاه حساب کنیم.

وی در همین زمینه با اشاره به شعار سال که به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی شناخته شده و مقام معظم رهبری بر آن تاکید ورزیده اند، گفت: در سطح مدیریت کلان استان و مطابق با برنامه ها و روندی های پیش رو، تصمیم گرفته شده که بحث حمایت از کالای ایرانی با جدیت پی گیری و این مسئله در استان کرمانشاه با عنوان حمایت از کالاهای تولید داخلی استان کرمانشاه درصدر اولویت های کاری مدیران و مسئولان ذی ربط قرار گیرد.

حقیقی پتانسیل ها و ظرفیت های تولیدی استان کرمانشاه را خوب ارزیابی کرد و در بخش زیر ساخت ها و مصالح ساختمانی و جاده ای و راه ها و مواصلات، همچنین سازه های فلزی و بتنی، سیمان و ماسه و آجر، کاشی و موزاییک و سایر اقلام و کالاهای مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده، خصوصا شهر بزرگ سرپل ذهاب، امکانات و تولیدات استان کرمانشاه را در سطح بالا و خوبی دانست و گفت تصمیم مدیریت کلان استان بر استفاده از این تولیدات برای بازسازی سرپل ذهاب است که بدین ترتیب تهدید و تخریب زلزله که واقعه ای اسف بار برای استان و کشور بود و همه را مصیبت زده کرد، به فرصتی برای رونق و شکوفایی اقتصادی استان تبدیل خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود خاطر نشان ساخت که بهره گیری از قابلیت ها و مزیت های استانی نیازمند به رویکرد عملی و میدانی مردم به سمت مصرف کالاهای ساخت داخل است و این رویکرد محقق نخواهد شد مگر این که همه دستگاه های فرهنگی و رسانه ای و نخبگان استان در مسیر اصلاح الگوی مصرف قدم بردارند و تبلیغات و آموزش های گسترده، کیفی  و مهمی را آغاز  و فرهنگ سازی لازم را در این زمینه و در سطح جامعه انجام دهند.

وی تاکید کرد که سیاست راهبردی  سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمانشاه این است که از تولیدات داخلی تا جایی که توان و امکانات ما اجازه می دهد، حمایت عملی به عمل آورد و به ارائه مشوق های خود برای رونق تولید ادامه دهد.

حقیقی تصریح کرد که مردم ما بایستی با تمام وجود بدانند که  با حمایت از کالای داخلی  و مصرف کالاهای تولید استان،  می توانند به ایجاد اشتغال و حل مشکل بیکاری فرزندان خود، کمک کنند.

این مسئول در استان به کیفیت کالاها نیز اشاره کرد و گفت: امروزه در بازار جهانی، گرایش به سمت کیفیت و برند سازی است و اگر کالاهای تولیدی ما از این چرخه کیفی سازی عقب بمانند، نه تنها در بازارهای داخلی با شکست مواجه خواهند شد، بلکه قدرت رقابت با کالاهای خارجی را نیز از دست خواهند داد، بنابراین تاکید همیشگی ما بر ارتقا کیفیت تولیدات و برندسازی برای تغییر رویکرد مصرفی مردم به سمت استفاده از کالاهای تولیدی داخل کشور است و برای دست یابی به این مهم، سازمان صنعت، معدن و تجارت با تمام وجود و امکانات در اختیار تولیدکنندگان و صنعت گران عزیز است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.