شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20796 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم کرمانشاه از فردا بارانی می‌شود سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست

صعود ۷پله‌ای استان کرمانشاه در برخورداری از زیرساخت‌های ارتباطی
01 اردیبهشت 1397 - 12:09
شناسه : 6739
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از ۷۵۰ کیلومتر فیبر نوری بین شهری در طی ۳ سال گذشته در کرمانشاه احداث شده و رتبه این استان قبل از زلزله از نظر زیرساخت‌های ارتباطات در رتبه ۲۲ بود، اما هم‌اکنون حدود ۷ پله ارتقا یافته است.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سفر به استان کرمانشاه تعدادی طرح ارتباطی را افتتاح کرد و همچنین بازدیدی از مناطق زلزله زده این استان داشت. با سفر آذری جهرمی ۱۲۳۵ طرح ارتباطی با صرف ارتباط ۲۹۵ میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسید.

از این تعداد ۷۹۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد تومان مربوط به مخابرات منطقه کرمانشاه است، افتتاح سایت های «۳G» و «۴G» و توسعه شبکه تلفن ثابت و فیبر نوری از جمله پروژه های مذکور است که با حضور وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

استاندار کرمانشاه، از رایزنی های موثر با طرفین عراقی برای بازگشایی مرز خسروی طی امسال خبر داد و گفت: سال گذشته دولت عراق آماده گشایش مرز خسروی نبود، اما امسال رایزنی های خوبی برای بازگشایی مرز صورت گرفته است.

هوشنگ بازوند افزود: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمان زلزله با حساسیت و پیگیری خاصی پشت صحنه ارتباطات را به خوبی مدیریت کردند، به نحوی که هیچ مشکلی در حوزه ارتباطات نداشتیم و انتظار می‌رود، با راه‌اندازی حدود ۱۵۰ سایت جدید در استان، نقایص مخابراتی استان با پیگیریهای ویژه وزیر رفع شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اما از ارتقاء ۷ پله ای زیرساخت های ارتباطی استان خبر داد و گفت: مشکلات استان را به هیئت دولت منتقل می کنم، برای بررسی وضعیت ارتباطات و دریافت گزارش پیشرفت کار و مشکلات امروز در اینجا حضور پیدا کرده‌ایم و مشکلات را به هیئت دولت انتقال داده و در آنجا مطرح خواهیم کرد.

آذری جهرمی با بیان اینکه در بحث توسعه ظرفیت های «آی سی تی» در استان، پس از تهدید زلزله، آن را به یک فرصت تبدیل کردند و از آن برای ایجاد و تقویت زیرساخت های استان استفاده می کنند، گفت: برخی از درخواست ها به زمان زلزله برنمی گردد و از قبل هم همینطور بوده است، اما تمام سعی و تلاشمان را در جهت برطرف کردن آنها به کار خواهیم گرفت.

این مقام مسئول بیان کرد: بیش از ۷۵۰ کیلومتر فیبر نوری بین شهری در طی ۳ سال گذشته در کرمانشاه احداث شده است و رتبه استان کرمانشاه قبل از زلزله از نظر زیرساخت‌های ارتباطات در رتبه ۲۲ بود، اما هم‌اکنون حدود ۷ پله ارتقا یافته است.

وی افزود: با اقدامات ارزشمندی که توسط دولت در مناطق زلزله‌زده انجام شده است، با نگاهی به وضعیت مناطق زلزله‌زده به وضوح مشخص است که علیرغم فضاسازی هایی که در فضای مجازی به وجود آمد، اما زندگی در این ‌مناطق در جریان است.

آذری جهرمی از گیلانغرب به عنوان یک منطقه گردشگری یاد کرد و افزود: این منطقه، اماکن بکر و دیدنی بسیاری دارد که با توجه به گردشگری بودن آن، باید زیرساخت های ارتباطی در این منطقه توسعه یابد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.