چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20821 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد

یک میلیون و ۱۷۴ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند
02 اردیبهشت 1397 - 10:03
شناسه : 6775
1
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به جمعیت یک میلیون و ۱۷۴ هزار نفری بیمه شدگان سلامت استان، گفت: از این تعداد ۳۷۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت رایگان هستند.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، کیومرث مظفری افزود: این تعداد بیمه شده در استان در قالب صندوق بیمه کارکنان دولت، روستاییان و عشایر، بیمه سلامت رایگان و بیمه سایر اقشار شامل خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، روحانیون، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تحت پوشش قرار دارند.

وی با بیان اینکه هر فردی که فاقد هر نوع بیمه‌ای است می‌تواند جهت دریافت بیمه سلامت اقدام کند، گفت: مدعی هستیم هیچ کس در استان فاقد پوشش بیمه نیست، مگر کسی که خودش مراجعه نکرده باشد و تمایلی به انجام این کار نداشته باشد. البته همچنان بیمه سلامت برقرار است و افرادی که فاقد بیمه هستند می‌توانند مراجعه کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با اشاره به شروع به کار صندوق بیمه ایرانیان از آبان سال گذشته، گفت: افراد برای دریافت این بیمه باید سالانه مبلغ ۲۴۰ هزار تومان پرداخت کنند که در حال حاضر دو هزار نفر در استان تحت پوشش این بیمه هستند.

مظفری در خصوص میزان بدهی به مراکز درمانی با بیان اینکه رقم بدهی‌های سال گذشته تا زمان وصول اسناد از مراکز درمانی قابل احصا نیست، گفت: در ۹ ماهه سال گذشته مجموع بدهی‌ها رقمی معادل ۳۱۰ میلیارد تومان بوده است و برآورد ما این است در مجموع سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیارد تومانی بدهی داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به زلزله آبان ماه سال گذشته، اظهار داشت: این زلزله موجب شد استان مورد توجه قرار گیرد و با پیگیری‌های بسیار از سوی بیمه سلامت و مسئولین استان توانستیم بخش زیادی از مطالبات مراکز درمانی استان را پرداخت کنیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.