شنبه, ۲۳ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 13 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21138 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

علت «شوره سر» و راه درمان آن چیست؟ غرق شدن مرد ۵۰ ساله در سد شیان اسلام آبادغرب فضاسازی ماه محرم با نصب ۱۵۰۰ متر مربع بنر در شهر کرمانشاه پُرخوابی خطرناک‌تر است یا کم‌خوابی؟ هشدار شکسته‌شدن رکورد مصرف برق در کرمانشاه ایده «هر کلانتری یک شهر» کرمانشاه الگوی مناسبی برای کل کشور است بازدید مشترک وزرای کشور ایران و عراق از «مرز خسروی» رخداد ۱۲۳ زمین‌لرزه در هفته گذشته / لرزه ۴.۷ ریشتری بر تن قصر شیرین کرمانشاه کاهش ۲۰ درصدی شرکت داوطلبان کرمانشاهی در کنکور تب دنگی در ۸۰ درصد افراد بدون علائم ظاهر میشود خانواده‌ها آموزش در سنین پایین را در کودکان مبتلا به «اُتیسم» جدی بگیرند مراکز اقامتی غیرمجاز کرمانشاه ساماندهی می‌شوند ماندگاری هوای گرم در کرمانشاه آتش‌سوزی در انبار ضایعات یک ساختمان مسکونی در کرمانشاه مهار شد لزوم ورود دادستانی به فاجعه تخریب پیزومترهای آب زیرزمینی در استان/ ظرف۲سال ۸۵ چاهک مشاهداتی از مدار انتفاع خارج شده اند!   تدابیر ترافیکی پلیس کرمانشاه برای ایام ماه محرم نذری دارها بخوانند امکان برگزاری کنسرت در اماکن تاریخی کرمانشاه وجود دارد استفاده از ظرفیت پلیس یاران محرم در شب های عزاداری/ رانندگان از سالم بودن سیستم روشنایی خودرو مطمعن شوند قصرشیرین با ۴۷ درجه گرم‌ترین نقطه کرمانشاه

ارسال پیامک تبلیغاتی بدون مجوز از تلفن ثابت غیرقانونی است
11 خرداد 1398 - 12:26
شناسه : 69972
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از طریق تلفن ثابت چه به‌صورت متنی و چه به‌صورت صدا (voice) در صورت نداشتن مجوز، تخلف محسوب شده و برابر مقررات با آنان برخورد قانونی می‌شود./شرکت مخابرات ایران اعلام کرده که با توجه به لزوم رعایت مشتری مداری و حفظ حریم شخصی کاربران همواره فعالیت‌های خود را با تکیه بر برقراری ارتباطات پایدار به همراه اقدامات حرفه‌ای برای ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به تمام مشتریان اعم از تجاری، خانگی و غیره پایه‌گذاری کرده و تمامی شهروندان می‌توانند جهت پیگیری این‌گونه موارد از طریق سامانه ارتباط مردمی (۲۰۲۱) اقدام کنند.

پ
پ

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بدون مجوز از طریق تلفن ثابت غیرقانونی است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

بر اساس این گزارش احترام به حریم خصوصی مشتریان یک مزیت رقابتی برای تمامی برندها است و همچنین با توسعه روزافزون فضای وب و سوءاستفاده از اطلاعات حریم خصوصی مشتریان، این موضوع اهمیت بیشتری نیز پیداکرده است.

به‌طورکلی، ارسال اطلاعات از طریق پیامک‌های تبلیغاتی و مواردی ازاین‌دست باید به‌گونه‌ای باشد که حریم خصوصی تمام شهروندان مراعات شده و همراه با توافق اولیه و جلب رضایت آنان باشد، چراکه اطلاعات مربوط به صاحبان خطوط تلفن، محرمانه بوده و در صورت شکایت کاربران از طریق درگاه‌های ذکر شده در خبر در اسرع وقت از طریق درگاه‌های ارتباطی شرکت مخابرات ایران، پیگیری و ترتیب اثر داده می‌شود/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.