چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20819 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

ارتقاء خدمات درمان‌مدار «چشمه سفید» و اختصاص بودجه ۲ میلیاردی برای ساماندهی اردوگاه
29 اردیبهشت 1397 - 10:16
شناسه : 7320
5
طلوع گزارش می‌دهد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

در ماه های اخیر به منظور کاهش کاستی ها و حرکت در مسیر وظایف تعریف شده، از سوی اجراییات شهرداری با همکاری امیر رحیمی به عنوان معاون خدمات شهری کرمانشاه اقدامات مناسبی در این اردوگاه انجام شده و برنامه های متعددی برای بهبود خدمات کمی و کیفی در این مرکز لحاظ شده است.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، کمبود فضای فیزیکی، نبود امکانات مناسب رفاهی و بهداشتی همه و همه در سال های اخیر به معضل بزرگی برای ساماندهی متکدیان و مددجویان در اردوگاه چشمه سفید تبدیل شده بود.

از همین رو در ماه های اخیر به منظور کاهش کاستی ها و حرکت در مسیر وظایف تعریف شده، از سوی اجراییات شهرداری با همکاری امیر رحیمی به عنوان معاون خدمات شهری کرمانشاه اقدامات مناسبی در این اردوگاه انجام شده و برنامه های متعددی برای بهبود خدمات کمی و کیفی در این مرکز لحاظ شده است.

چنانچه مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه در گفتگو با پایگاه خبری طلوع کرمانشاه، به پاره ای از این اقدامات پرداخت و از اختصاص ۲ میلیارد ریال از سوی شورای مبارزه با موادمخدر برای ساماندهی و انجام امور عمرانی اردوگاه خبر داد که با مبلغ اخذشده گازشهری تا درب اردوگاه خواهد آمد.

علی ناصری اظهار داشت: براساس وظیفه ذاتی و قانونی با هماهنگی معاون خدمات شهری با همان مبلغی که برای هزینه خورد و خوراک و پوشاک مددجویان به صورت ماهیانه دریافت می شود با رایزنی های مناسب قسمت هایی از  دیگر هزینه ها را از طریق افراد خیر جذب کرده و از مازاد پول دریافتی اقدامات ذیل صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه درب ورودی اردوگاه تعویض و درب مناسبی نصب شده است، از آسفالت محوطه اردوگاه به مقدار ۱۲۰تن خبر داد.

ناصری با تاکید براینکه آشپزخانه مورد تایید مرکز بهداشت احداث و راه اندازی شده است، گفت: همچنین یک دستگاه تلویزیون ۴۳ اینچ برای مددجویان نصب شده است.

به گفته وی، تاکنون بیش از ۱۲۰۰تخته پتو برای مددجویان به صورت اهدایی تهیه شده و ۲۰۰جلد کتاب برای آنان تدارک دیده شده است.

وی از اعطای گوشت قرمز به مبلغ ۱۰میلیون تومان برای مددجویان این اردوگاه به صورت اهدایی خبر داد و افزود: همچنین ۳۰۰دست لباس از سوی خیران برای مددجویان تهیه شده است.

ناصری با تاکید براینکه از رسیدگی به بخش بهداشتی اردوگاه غفلت نکرده ایم، افزود: سرویس های بهداشتی اردوگاه تخریب و مرمت شده و یک چشمه حمام برای قسمت قرنطینه لحاظ شده است.

وی با اشاره براینکه پیگیری و مصوب شدن راه اندازی گازشهری اردوگاه توسط معاون امور عمرانی در حال انجام اقدامات اولیه است.

مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه با تاکید براینکه لوله کشی داخل ساختمان پس از انعقاد با امور عمرانی و امور پیمان به صورت کامل انجام می شود، ادامه داد: تهیه لوازم گرمایشی و سرمایشی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید براینکه اتاقک ملاقات مددجویان با خانواده به مساحت ۲۵ متر احداث می شود ادامه داد: نقشه این مقوله نیز تیهه شده است.

ناصری ادامه داد: همچنین برجک نگهبانی به ارتفاع ۶متر در ضلع جنوب شرقی نیز احداث می شود که نقشه این اقدام نیز به صورت اهدایی تهیه شده است.

ناصری با تاکید براینکه آسفالت باقی مانده محوطه بعد از بارندگی ها انجام می شود از رنگ های دیوارهای اردوگاه و درختکاری محوطه بیرون اردوگاه پس از اتمام حفاری‌ها به عنوان دیگر امور در دست اقدام یاد کرد.

 

گزارش از شهلا رستمی

 

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.