پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

نحوه توزیع کمک های مردمی بین زلزله زدگان رسانه ای شود تا افراد وطن فروش در شبکه های معاند از این موضوع سوء استفاده نکنند
02 خرداد 1397 - 12:22
شناسه : 7444
0
بازوند: طلوع‌‌کرمانشاه :

با توجه به شیطنت شبکه های معاند در خصوص پرداخت کمک های مردمی مختص زلزله زدگان به کشور یمن و سوریه تاکید می شود نحوه توزیع کمک های مردمی بین زلزله زدگان رسانه ای شود تا افراد وطن فروش در شبکه های معاند از این موضوع سوء استفاده نکنند.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: جهت تسهیل  و شتاب در امر بازسازی، بانک ها در مناطق زلزله زده فعالیت خود را تا ساعت ۲۰ هر روز ادامه دهند و این امر باید در کلیه بانکها عملیاتی شود. البته در برخی شهرستان ها حجم پرونده های ارجاعی سبک تر است. تشخیص هرگونه کاهش ساعت کاری در این شهرستان ها بر عهده فرمانداران است.

وی یادآور شد: یکی از شاخص های پیشرفت در روند بازسازی مناطق زلزله زده، اجرای سقف واحدهای احداثی است. بنیاد مسکن باید تمام توان خود را در شتاب بخشیدن به این روند به کار بگیرد.

استاندار تاکید کرد: باید تا پایان خرداد ماه سالجاری با کلیه معرفی شدگان به بانکها عقد قرار داد بسته شود.

بازوند گفت: از امروز تا چهارشنبه هفته آینده نمایندگان بانکها و بنیاد مسکن طی جلسه ای تفکیک بانک ها را جهت پرداخت وام مشخص کنند و اگر احتمال دادند تا پایان خرداد عقد قراردادها محقق نمی شود می توانند یک فرصت ۱۵ روزه دیگر را به آن اضافه کنند.

وی به وضعیت مستاجرین در مناطق زلزله اشاره کرد و ابراز داشت: از این افراد کسانی که دارای زمین هستند به بنیاد مسکن معرفی شوند و بنیاد مسکن هم پس از تایید وارد شدن خسارت به آنها جهت دریافت وام به بانک ها معرفی کنند.

بازوند یادآور شد: طی هماهنگی به عمل آمده قرار شد آن دسته از مستاجرینی که زمین ندارند از طرف سازمان راه و شهر سازی زمینی را برای آنها در نظر بگیرند و برای ساخت و ساز به آنها وام پرداخت شود.

وی اداره راه و شهرسازی را مسئول پایش مستاجرین اعلام کرد و ادامه داد: برای پایش یک دستورالعمل خاص قرار دهید تا تبعیضی به وجود نیاید.

بازوند تصریح کرد: با توجه به شیطنت شبکه های معاند در خصوص پرداخت کمک های مردمی مختص زلزله زدگان به کشور یمن و سوریه تاکید می شود نحوه توزیع کمک های مردمی بین زلزله زدگان رسانه ای شود تا افراد وطن فروش در شبکه های معاند از این موضوع سوء استفاده نکنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: کمک های مردمی به هلال احمر  ۶۴ میلیارد تومان بوده و این مجموعه تاکنون ۶۹ میلیارد تومان به زلزله زدگان پرداخت کرده است که افزون بر میزان کمک ها است.

وی اظهار داشت: ️چهره های مشهوری که کمک دریافت کرده اند نیز در حال انجام کارها هستند. پروژه های خانم نرگس کلباسی به خوبی در حال انجام هستند. آقای دکتر زیباکلام هم طرح خود را به مدیریت استان ارایه داده و آقای علی دایی در حال پیگیری اجرای طرح های خویش هستند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.