جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

طرح ملی اصالت هویت برخط تا عید فطر اجرایی می شود
09 خرداد 1397 - 9:24
شناسه : 7582
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

   

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: طرح ملی اصالت هویت برخط (حذف اخذ کپی صفحه اول شناسنامه و کارت ملی از ارباب رجوع در سیستم های بانکی) تا عید فطر در استان اجرایی خواهد شد.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، رضا رحیمی پس از نشست بررسی طرح احراز هویت برخط که در استانداری برگزار شد، افزود: این یک طرح ملی است و به زودی در تمام کشور اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: پیش از کرمانشاه، استان های خوزستان، سمنان و قم ‌طرح احراز هویت برخط را در دستگاه های اجرایی خود اجرایی کرده اند.

معاون استاندار کرمانشاه اضافه کرد: براساس این طرح دستگاه های اجرایی به سامانه ثبت احوال دسترسی پیدا خواهند کرد و ارباب رجوع برای مراجعه به ادارات دیگر نیازی به ارائه کپی ‌صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی نخواهد داشت.

رحیمی با بیان اینکه هدف اصلی طرح تکریم ارباب رجوع، کاهش هزینه ها و تسریع در انجام امور است، گفت: در مرحله نخست این طرح که تا پایان ماه مبارک رمضان اجرایی می شود، تمام بانک های کشور به سیستم ثبت احوال متصل خواهند شد.

وی افزود: در مرحله دوم طرح نیز که تا شهریور ماه اجرایی می شود تمام دستگاه های اجرایی، امنیتی و انتظامی استان کرمانشاه نیز به این سیستم متصل می شوند.

معاون استاندار کرمانشاه یادآور شد: تمام بانک های استان کرمانشاه ملزم به اجرای این طرح هستند و در صورتی که در شعب خود آن را اجرایی نکنند با آنها برخورد خواهد شد.

 

ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.