فرزاد سهیلی در جلسه هماهنگی رابطین سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده در برنامه سنجش سال جاری حدود ۳۰ هزار نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی مورد ارزیابی های اولیه قرار می گیرند و در صورت نیاز به مراکز سنجش تخصصی ارجاع خواهند شد./سهیلی با تاکید بر اهمیت اجرای مناسب و پوشش حداکثری سنجش نوآموزان در تمام مناطق استان گفت: همکاری مسئولین آموزش ابتدایی و اطلاع رسانی به هنگام دستور العمل های سنجش به مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی می تواند نقش بسزایی در دستیابی به اهداف برنامه سنجش نوآموزان داشته باشد./رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان کرمانشاه با تقدیر از همکاری مناسب حوزه معاونت آموزش ابتدایی با اداره آموزش وپرورش استثنایی استان در اجرای برنامه سنجش سال ۹۸ افزود: اساسی ترین هدف این برنامه شناسایی نوآموزان نیازمند ارجاع به مراکز تخصصی و پیگیری مسائل نیازمند درمان آنان است که در نتیجه آن موضوع جایدهی مناسب دانش آموزان مطابق با نیازها و ویژگی های فردی و براساس چارچوب های بسط و گسترش عدالت آموزشی محقق خواهد شد./ناهید فضلی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در ادامه این نشست گفت: یکی از اهداف سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی، مداخله به هنگام و تحقق عدالت آموزشی است.
دیدگاه