پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

کشف و معدوم سازی ۵۲۰ کیلوگرم فرآورده دامی ناسالم در کرمانشاه
28 مرداد 1397 - 11:06
شناسه : 8546
3
سرپرست دامپزشکی کرمانشاه خبر داد: طلوع‌‌کرمانشاه :

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از کشف و معدوم سازی ۵۲۰ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی ناسالم در کرمانشاه خبر داد.

پ
پ
به گزارش  طلوع کرمانشاه، صیاد غلامی گفت: این فراورده‌ها از سلامت لازم برخوردار نبوده و شرایط بهداشتی را نداشته به همین دلیل از سوی بازرسان دامپزشکی غیرقابل مصرف تشخیص داده شدند.
وی افزود: همچنین اکیپ‌های بازرسی بهداشتی دامپزشکی در نظارت‌های مدون و مستمر خود از اماکن عرضه فراورده‌های خام دامی، سه واحد مرغ زنده فروشی را پلمپ کردند.
سرپرست دامپزشکی کرمانشاه فروش مرغ به صورت زنده را به دلیل معضلات بهداشتی ممنوع اعلام کرد و گفت: گوشت مرغ باید از طریق کشتارگاه و به صورت بسته بندی در مراکز مجاز عرضه شود و در غیر این صورت دامپزشکی به شدت با متخلفان برخورد می‌کند.
غلامی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۰ واحد صنفی عرضه فراورده خام دامی و رستوران به دلیل تخلف بهداشتی با حکم مقام قضایی در شهرستان کرمانشاه تعطیل شده است.
وی تصریح کرد: هرگونه عرضه گوشت خارج از چرخه کشتار مشمول برخورد‌های سخت دامپزشکی و تشکیل پرونده قضایی خواهد شد.
سرپرست دامپزشکی کرمانشاه با تأکید بر اینکه یکی از راه‌های ابتلا به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو خرید و مصرف گوشت کشتار غیر مجاز است، اظهار داشت: مردم باید توجه کنند گوشت قرمز حتما مهر دامپزشکی داشته باشد و گوشت مرغ نیز در بسته بندی با تاریخ مصرف مشخص عرضه شود.
دکتر غلامی با بیان اینکه دامپزشکی نیز در تمام ساعات شبانه روز تلاش می‌کند امنیت غذایی را برای مردم تامین کند، گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت را با تلفن ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با دامپزشکی در میان بگذارند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.