جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

“بوم گردی” در اورامانات به یک صنعت تعریف شده تبدیل شده است
05 شهریور 1397 - 12:53
شناسه : 8695
1
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: طلوع‌‌کرمانشاه :

به گزارش طلوع کرمانشاه، بهرام فاضلی در مراسم اختتامیه شب های فرهنگی کرمانشاه در جزیره کیش، با اشاره به ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک استان کرمانشاه با دو بخش کردنشین و عرب نشین عراق، اظهار کرد: علیرغم همه مشکلاتی همچون مشکل بیکاری و زلزله در کرمانشاه، امنیت این استان از میانگین کشوری بالاتر است.

پ
پ
وی ادامه داد: این امنیت را مرهون تلاش ها و مجاهدت های نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی هستیم که باید قدردان آن باشیم. 

 مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه به ظرفیت های بالای گردشگری در کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: درحال حاضر بوم گردی در منطقه اورامانات به یک صنعت کاملا تعریف شده تبدیل شده است. 

فاضلی در ادامه با بیان اینکه عصر کنونی را عصر دانایی نامیده اند، گفت: عصر دانایی ۱۰ ویژگی دارد که ایجاد شک و تردید، فایده گرایی، تقابل سنت و نوگرایی و نیز تقابل جهانی شدن و محلی شدن از شاخص ترین ویژگیهای آن است. 

وی تصریح کرد: آنچه امروز در فضای مجازی عرضه می شود، بخش زیادی از آن مبتنی بر ایجاد شک و تردید در دل جوانان و نوجوانان است تا به مبانی ما خدشه وارد کرده و لطمه بزنند، لذا ضروریست که به این شک ها و تردیدها با شفافیت پاسخ دهیم. 

وی با بیان اینکه فایده گرایی نیز جزو ویژگی های این عصر است، افزود: بشر امروز، بشری است که منافع فردی را بر منافع جمعی ترجیح می دهد، اما در همین عصر افرادی هستند که این قاعده از پیش تعیین شده را تغییر داده اند که از جمله آنها شهدا هستند. 

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: طی ۲۵۰ تا ۳۰۰ سال اخیر هیچ منازعه ای نبوده که ایران وارد آن شود وبخشی از خاکش را از دست ندهد. از قرارداد ننگین ترکمانچای گرفته تا زمان پهلوی دوم در منازعات مختلف بخش هایی از خاک کشور را از دست دادیم، اما در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم. 

وی یادآورشد: درحال حاضر بسیاری از گروه های معاند که برعلیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند، مرکز فعالیت آنان در اروپا است و حتی کسانی که طرح ایجاد داعش را دادند نیز در اروپا مستقر هستند. اینها کسانی هستند که دیگر کشورها را تقسیم و مرز جدید برای آنها تعیین می کنند، اما خود در جایی زندگی می کنند که مرزها را برداشته اند. 

وی اضافه کرد: جوانان و آینده سازان کشور باید این ظرایف و حقایق را متوجه شوند تا فریب حیله و مکر دشمنان را نخورند. 

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: کاستی ها و مشکلاتی داریم، اما با وحدت کلمه و باهم بودن و اتحاد قطعا از این مشکلات نیز گذرخواهیم کرد. 

وی یادآورشد: کشور ایران در کانون بحران خاورمیانه قرار گرفته، اما دشمنان به خوبی به قدرت ما واقف هستند، لذا جرات نزدیک شدن به مرزهای ما را ندارند. 
ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.