چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20782 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است تفریح ارزان مردم کرمانشاه در انتظار تعطیلی ست!/رئیس حوزه هنری:ما نمی توانیم با جان مردم ریسک کنیم/ جدی نگرفتن سیستم استاندارد اطفای حریق در سینما آزادی کرمانشاه اتباع افغانی جواز ورود به کرمانشاه را ندارند جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند بازار داغ برداشت گیاهان خودروی بهاری در کرمانشاه/ این گیاهان را از ریشه نکنید آب همه جزیره‌های «هشیلان» را دربر گرفت/ تلاش برای انتقال آب به سراب «یاوری»

یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال سیگار قاچاق کشف شد
11 شهریور 1397 - 10:19
شناسه : 8806
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از کشف ۱۴ هزار و ۵۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

پ
پ

پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ بهروز فخری اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر ورود یک محموله سیگار قاچاق از یکی از شهرستان های غربی به شهرستان صحنه بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی یادآور شد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان صحنه با زیر نظر گرفتن محور احتمالی تردد موفق به شناسایی این خودرو شده و آن را متوقف کردند.
سرهنگ فخری ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیف شده ۱۴ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق در مارک های مختلف کشف شد.
وی گفت: مبارزه با پدیده قاچاق یکی از اولویت های پلیس صحنه است.

** کشف بیش از ۵۷۷ میلیون ریال کالای احتکار شده در کرمانشاه
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۵۷۷ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال لوازم خانگی احتکار شده با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین براری اظهار داشت: در راستای مبارزه با کالاهای احتکار شده و به دنبال کسب اطلاع ماموران مبنی بر احتکار لوازم خانگی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی از انبار محل احتکار کالا بازرسی صورت دادند که در آن ۴۲ دستگاه ماشین لباس شویی به ارزش ۳۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کشف شد.
سرهنگ براری کشف پنج دستگاه یخچال به ارزش ۱۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و ۱۱ دستگاه آبگرمکن به ارزش ۱۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را از دیگر اقدامات پلیس برشمرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به دستگیری صاحب انبار، از پلمپ این محل با هماهنگی مرجع قضائی خبر داد.
وی، مبارزه قاطعانه با اخلالگران نظم اقتصادی را از مهمترین اولویت های پلیس در سال جاری عنوان کرد.

ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.