جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

رئیس سازمان صمت کرمانشاه: هیچ کمبودی در بازار نداریم /افزایش قیمتها ناشی از جو روانی است
08 مهر 1397 - 10:04
شناسه : 9257
3
محسن رستمی امروز یکشنبه در دوازدهمین کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه افزایش قیمتها در بازار را ناشی از جو روانی دانست و اظهار داشت: در خصوص اقلامی که در بازار وجود دارد هیچگونه کمبودی نداریم. طلوع‌‌کرمانشاه :

وی افزود: در حال حاضر با هماهنگی های لازم که با کارخانه تولید روغن نازگل صورت گرفت قرار شد با تمام توان روغن تولید کند و اطمینان خاطر می دهیم که در این راستا هیچ گونه کمبودی نداریم/وز گذشته جلسه ای با مدیر عامل کارخانه رب گوجه فرنگی روژین داشتیم که قرار شد حدود ۵۰ تن رب در سطح کرمانشاه توزیع شود تا جلوی این جنگ روانی گرفته شود/افزایش قیمت نان بدون تصمیم کارگروه تنظیم بازار مجاز نیست و اگر چنانچه تصمیم بر این کار گرفته شود بیش از ۱۰ درصد افزایش نخواهد بود.

پ
پ

محسن رستمی امروز یکشنبه در دوازدهمین کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه افزایش قیمتها در بازار را ناشی از جو روانی دانست و اظهار داشت: در خصوص اقلامی که در بازار وجود دارد هیچگونه کمبودی نداریم.

وی افزود: در حال حاضر با هماهنگی های لازم که با کارخانه تولید روغن نازگل صورت گرفت قرار شد با تمام توان روغن تولید کند و اطمینان خاطر می دهیم که در این راستا هیچ گونه کمبودی نداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه یکی از دغدغه های کامیون داران را کمبود لاستیک عنوان کرد و گفت: طی ۲۱ مرحله لاستیک متناسب با حمل و نقل جاده ای استان در اختیار کامیون داران قرار گرفت که در مرحله آخر ۳ هزار حلقه با استان اختصاص داده شد و از این جهت نیز هیچ گونه کمبودی نداریم.

وی اشاره ای به ایجاد جو روانی و گران شدن رب گوجه فرنگی طی روزهای قبل داشت وخاطر نشان کرد: در این خصوص روز گذشته جلسه ای با مدیر عامل کارخانه رب گوجه فرنگی روژین داشتیم که قرار شد حدود ۵۰ تن رب در سطح کرمانشاه توزیع شود تا جلوی این جنگ روانی گرفته شود.

رستمی از فعالیت ۲ کارخانه رب گوجه در سطح استان خبر داد و افزود: در هفته آینده کارخانه سوم نیز استارت کار را خواهد زد و فعالیت خود را شروع می کند و تا آخر هفته محصولات تولیدی خود را وارد بازار خواهد کرد.

وی یادآور شد: جهت جلوگیری از افزایش قیمت رب گوجه فرنگی همچنین از هر گونه صادرات گوجه به خارج از استان جلوگیری شد و این کار بسیار تاثیر گذار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر برنج نیز در انبارها به اندازه کافی داریم و آن مقدار از برنج های احتکار شده ای که توسط تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و سپاه کشف و ضبط شد نیز در انبارها نگهداری می شود و به موقع در نمایشگاهها توزیع خواهد شد.

وی با افزایش قیمت نان توسط خبازان طی روز گذشته اشاره کرد و گفت: این افرایش قیمت غیر قانونی بود و از این کار جلوگیری شد و در صورت مشاهده برخورد جدی خواهد شد و واحد خبازی را پلمب خواهیم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ابراز داشت: در سالجاری افزایش قیمت نان بدون تصمیم کارگروه تنظیم بازار مجاز نیست و اگر چنانچه تصمیم بر این کار گرفته شود بیش از ۱۰ درصد افزایش نخواهد بود/مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.