پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

سرانه مصرف ماهی در میان مردم کرمانشاه ۹ کیلوگرم است
18 مهر 1397 - 8:41
شناسه : 9604
3
مدیرکل شیلات استان:مرکز عرضه و فروش ماهی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه گفت: مقدمات راه اندازی مرکز عرضه و فروش ماهی در کرمانشاه را انجام داده ایم.
فرزاد افضلی در کارگروه توسعه آبزی پروری استان، بااشاره به تولید ۱۷ هزار و ۲۰۰ تن آبزیان در استان طی سال گذشته، اظهار کرد: برآورد می کنیم این میزان تولید در سالجاری به ۲۱ هزار تن افزایش یابد.
وی ادامه داد: بیش از شش هزار تن از تولیدات ماهی استان از طریق مرزهای غربی و جنوبی صادر می شود.
مدیرکل شیلات استان سرانه مصرف ماهی در میان مردم کرمانشاه را طی سال گذشته ۹ کیلوگرم اعلام کرد و افزود: مقدمات راه اندازی مرکز عرضه و فروش ماهی در کرمانشاه را در غرفه های بلوار تاق بستان، جنب فروشگاه رفاه فراهم کرده ایم.

پ
پ
وی همچنین از انجام مقدمات راه اندازی مجتمع های پرورش ماهی و میگو در حوزه سامانه گرمسیری و فاز دوم سد شهدای قصرشیرین خبرداد و افزود: میزان تولیدات سال گذشته طرح های پرورش ماهی در قفس در سدهای مخزنی غیرشرب استان ۶۴۰ تن بوده که برآورد می شود در سالجاری به ۱۳۵۰ تن برسد. 
افضلی تصریح کرد: مطالعات نهایی امکان سنجی پرورش آبزیان در دو سد جامیشان و زمکان به اتمام رسیده، لذا جهت جلب و حفظ سرمایه گذاران این دو سد باید محیط زیست استان موافقت خود را در خصوص اجرای طرح آبزی پروری در این دو سد اعلام کند. 
وی با بیان اینکه طبق این مطالعات گونه های قزل آلای رنگین کمان، کپور و شاه میگوی آب شیرین  در این سدها قابل پرورش است، گفت: هر کدام از این دو سد سالانه ظرفیت تولید ۳۰۰ تن ماهی را دارند، اما برای شروع در سال جاری با ۱۵۰ تن پرورش را آغاز خواهیم کرد.  
به گفته  این مسئول توسعه پرورش آبزیان در دو سد داریان و هیروی پاوه هم نیازمند استعلام از شرکت توسعه آب و نیروی ایران است. / ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.