چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20820 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری

راه آهن سریع السیر کرمانشاه به همدان اجرایی می شود
18 مهر 1397 - 20:05
شناسه : 9635
2
هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در نشست با اعضای شوراهای استان:دولت توانایی اجرای بسیاری از پروژه ها را ندارد/ شورای استان بزرگترین پارلمان استان است که باید به آن توجه کنیم/بازوند با بیان اینکه باید این پارلمان محلی را تقویت کنیم، گفت: شوراها بیشتر درگیر مسایل جزیی هستند و کار مثبتی تاکنون انجام نداده اند طلوع‌‌کرمانشاه :

دولت توانایی اجرای بسیاری از پروژه ها را ندارد، از این رو باید برای تکمیل پروژه های خود به دنبال جذب سرمایه بخش خصوصی باشیم/پروژه راه آهن سریع السیر کرمانشاه_ همدان به ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/شهرداری ها عموما بدهکار هستند و نمی توانند حقوق کارکنان خود را پرداخت کنند/مقداری از مشکلاتی که شهرداری ها دارند، به دلیل نداشتن پشتوانه خوبی به اسم شوراها است/شهرداری کرمانشاه نمی‌تواند یک پروژه را اجرایی کند که بیشترین توانایی آن پرداخت حقوق و معوقات است/ شوراها بیشتر درگیر مسایل جزیی هستند و کار مثبتی تاکنون انجام نداده اند

پ
پ

هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در نشست با اعضای شوراهای استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دولت توانایی اجرای بسیاری از پروژه ها را ندارد، از این رو باید برای تکمیل پروژه های خود به دنبال جذب سرمایه بخش خصوصی باشیم.
وی تاکید کرد: اجرای پروژه راه آهن سریع السیر کرمانشاه به همدان نیازمند حضور سرمایه گذار بخش خصوصی است.
استاندار کرمانشاه گفت: برای اجرای این پروژه ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۳۰ درصد آن توسط دولت و مابقی توسط بخش خصوصی تامین می شود.
بازوند با بیان اینکه از سرمایه گذاری در بخش آب حمایت می کنیم، اظهار داشت: سدهای استان کرمانشاه این قابلیت را دارند که سرمایه گذاران بخشی از شبکه های آبرسانی آن ها را اجرایی کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود خطاب به اعضای شوراهای استان گفت: شورای استان بزرگترین پارلمان استان است که باید به آن توجه کنیم.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: اعضای شوراهای استان به جای پرداختن به مشکلات استان ، مسائل و مشکلات منطقه ای را نیز در نظر بگیرند.
بازوند با بیان اینکه باید این پارلمان محلی را تقویت کنیم، گفت: شوراها بیشتر درگیر مسایل جزیی هستند و کار مثبتی تاکنون انجام نداده اند.
وی با بیان اینکه شهرداری ها عموما بدهکار هستند و نمی توانند حقوق کارکنان خود را پرداخت کنند، افزود: مقداری از مشکلاتی که شهرداری ها دارند، به دلیل نداشتن پشتوانه خوبی به اسم شوراها است.
استاندار کرمانشاه عنوان ‌کرد: شهرداری کرمانشاه نمی‌تواند یک پروژه را اجرایی کند که بیشترین توانایی آن پرداخت حقوق و معوقات است.
بازوند اظهار داشت: شوراها باید مطالبه گر قوی باشند و به صورت جدی پیشنهادها و راهکارهای خود را به وزارت کشور و دیگر ارگان ها ارائه کنند/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.