شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

سهل انگاری بیمارستان بیستون در پذیرش بیماران بد حال بیمه خدمات درمانی!
21 مهر 1397 - 13:42
شناسه : 9738
3
بیمارستان بیستون به بیماران حاد قلبی دست رد می‌زند! طلوع‌‌کرمانشاه :

بیمارستان بیستون کرمانشاه از پذیرش بیماران و خدمات‌رسانی به آنان با دفترچه خدمات درمانی سر باز زده و دلیل ان را پر شدن ظرفیت پذیرش می‌داند از طرفی بیماران حاد قلبی مجبور به پرداخت آزاد هزینه‌ها برای یک شب آن آنژیوگرافی شدند.
رضا. س با اشاره به عدم رضایت از خدمات درمانی یک بیمارستان در کرمانشاه، اظهار داشت: همسرم دارای بیماری قلبی است و باید هرچه سریع‌تر آنژیوگرافی و درمان شود.

این شهروند کرمانشاهی با اشاره به اینکه همسرش بانو (فریبا. م.ز) از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی است و سال‌ها در خدمت به جامعه تلاش کرده است، بیان کرد: بیش از ۳۰ سال برای در این ارگان انجام وظیفه داشته و طی این سال‌ها برای بیمه خدمات درمانی از حقوقش کسر شده است تا در چنین روزی مورد استفاده قرار بگیرد.

پ
پ

وی با اشاره اینکه همسرش در وضعیت حادی به سر می‌برد و فرصت انتقال به مراکز درمانی دیگر استان‌ها را ندارد، گفت: به خاطر یک شب آنژیوگرافی مجبور به گرفتن قرض از دوستان و آشنایان شدم، چرا که با وجود دفترچه درمانی همه هزینه‌ها را آزاد حساب کردند.

ر.س خاطرنشان کرد: به بیمارستان بیستون کرمانشاه (واقع در میدان شهدا به سمت کیهان‌شهر)،  مسؤولان این مرکز درمانی به ما گفتند که مدت خدمات درمانی پر است و باید بیمار را به صورت آزاد بستری و حساب کنند، در حالی که دارای بیمه خدمات درمانی است.

این شهروند کرمانشاهی با اشاره به اینکه از سر ناچاری و با مقروض شدن مجبور شده که هزینه آزاد آنژیوگرافی را با مبلغی بیش از چهارمیلیون و پانصد هزار تومان برای یکبار آنژیوگرافی پرداخت کند، گفت: اگر این هزینه را با دفترچه بیمه خدمات درمانی (که حق هر بیماری است) محاسبه می‌کردند بخش اعظمی از این هزینه سرسام آور کم می‌شد.

وی با طرح این سوال که آیا کسی که سال‌ها به عنوان پرسنل دانشگاه علوم پزشکی سال‌ها خدمت کرده است و برای بیمه از حقوقش کسر شده، چرا در روزی که نیاز به استفاده از خدمات بیمه خدمات درمانی است اینگونه برخورد می‌شود، متذکر شد: همسرم بیش از ۳۰ سال کرده این وضعیت را دارد، مشکل حاد قلبی شوخی بردار نیست و باید از مسؤولان پرسید بیماران دیگر نیز آیا اینگونه  خدمات‌دهی می‌شوند؟

این شهروند کرمانشاهی ادامه داد: برای رفع این مشکل حتی به نماینده بیمه خدمات درمانی مراجعه کردم و آن‌ها با مدیر بیمارستان بیستون تماس حاصل کردند که این بیمار دارای وضعیت اورژانسی و حاد است باید زودتر مداوا شود و هزینه‌ها را از طریق بیمه بپردازند.

وی گفت: پاسخ مدیر بیمارستان بیستون مبنی بر این بود که به دلیل پر شدن سقف خدمات درمانی همه مراجعین به این بیمارستان از یکم آبان ماه پذیرش می‌شوند،این در حالی که است که پذیرش بیماران قلبی اضطراری است.

این شهروند کرمانشاهی با اشاره به اینکه موارد مشابهی در این مرکز دیده شده در حالی که ظرفیت پذیرش بیماران وجود دارد، اظهار داشت:همسرش را به ناچار به صورت آزاد در بیمارستان مذکور بستری کرده باوجود اینکه دفترچه خدمات درمانی دارد، همچنین از مسؤولان، اصحاب‌رسانه و نمایندگان شهر کرمانشاه تقاضای پیگیری کرده است./فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.