جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
25 مهر 1397 - 14:43
شناسه : 9932
3
سرپرست شهرداری کرمانشاه:اگر مشکل اعتباری و یا مشکلات جوی خاصی ایجاد نشود طلوع‌‌کرمانشاه :

حامد لعل بخش:۳۵ درصد از پیشرفت این طرح در سه ماه اخیر صورت گرفته است/درصدد هستیم ظرف ۲ ماه آینده محورهایی همانند شمال به جنوب و شرق به جنوب این پروژه را افتتاح کنیم/اعتبار اولیه این پروژه ۴۰ میلیارد تومان بوده که در نهایت به دلیل افزایش قیمت های موجود با اعتبار تقریبی ۶۰ میلیارد تومانی به پایان خواهد رسید/از محل اعتبارات نقدی ۱۲ میلیارد تومان برای پروژه پرداخت شده و ۷۰ درصد آن که به صورت تهاتر با زمین است در دست اجرا و پیگیری است.

پ
پ

سرپرست شهرداری کرمانشاه از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی اصلاح تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) کرمانشاه خبر داد و گفت: اگر مشکل اعتباری و یا مشکلات جوی خاصی ایجاد نشود این طرح در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

حامد لعل بخش اظهار داشت: ۳۵ درصد از پیشرفت این طرح در سه ماه اخیر صورت گرفته است.
وی ادامه داد: درصدد هستیم ظرف ۲ ماه آینده محورهایی همانند شمال به جنوب و شرق به جنوب این پروژه را افتتاح کنیم.
سرپرست شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: اعتبار اولیه این پروژه ۴۰ میلیارد تومان بوده که در نهایت به دلیل افزایش قیمت های موجود با اعتبار تقریبی ۶۰ میلیارد تومانی به پایان خواهد رسید.
لعل بخش یادآور شد، از محل اعتبارات نقدی ۱۲ میلیارد تومان برای پروژه پرداخت شده و ۷۰ درصد آن که به صورت تهاتر با زمین است در دست اجرا و پیگیری است.

** شهرداری بیش از یک هزار پرسنل رسمی و قراردادی دارد
لعل بخش اضافه کرد، شهرداری کرمانشاه بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل دارد که از این میزان حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر رسمی و قراردادی شهرداری هستند و مابقی به شرکت های وابسته شهرداری مربوط می شوند.
وی ادامه داد: پرسنل شرکت های خصوصی و خدماتی وابسته به شهرداری به شکلی حقوق بگیر شهرداری هستند ولی در اصل هیچ رابطه استخدامی با شهرداری ندارند ولی به صورت غیرمستقیم از ما حقوق می گیرند.
لعل بخش در بخش دیگری از سخنانش در مورد وضعیت رفتگر پرحاشیه نیز اظهار داشت: قرارداد این فرد که عنوان کرده دارای مدرک دکترا است با پیمکار شهرداری منطقه هفت بسته شده است.
وی یادآور شد، این کار به صورت حجمی به این پیمانکار واگذار شده و می تواند خودش مشغول به کار شود یا هر شخص دیگری را به کار بگیرد، در واقع شهرداری در بحث به کارگیری نیروهای شرکت های خصوصی دخالتی ندارد.
سرپرست شهردار کرمانشاه اظهار داشت: براساس تحقیقات انجام شده این شخص به عنوان ناظر بر کار رفتگران فعالیت دارد و تاکنون به هیچ عنوان در قالب یک رفتگر و پاکبان فعالیت نکرده است.
شهر کرمانشاه مرکز استان یک میلیون نفر جمعیت دارد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.