سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20819 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
25 مهر 1397 - 14:43
شناسه : 9932
3
سرپرست شهرداری کرمانشاه:اگر مشکل اعتباری و یا مشکلات جوی خاصی ایجاد نشود طلوع‌‌کرمانشاه :

حامد لعل بخش:۳۵ درصد از پیشرفت این طرح در سه ماه اخیر صورت گرفته است/درصدد هستیم ظرف ۲ ماه آینده محورهایی همانند شمال به جنوب و شرق به جنوب این پروژه را افتتاح کنیم/اعتبار اولیه این پروژه ۴۰ میلیارد تومان بوده که در نهایت به دلیل افزایش قیمت های موجود با اعتبار تقریبی ۶۰ میلیارد تومانی به پایان خواهد رسید/از محل اعتبارات نقدی ۱۲ میلیارد تومان برای پروژه پرداخت شده و ۷۰ درصد آن که به صورت تهاتر با زمین است در دست اجرا و پیگیری است.

پ
پ

سرپرست شهرداری کرمانشاه از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی اصلاح تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) کرمانشاه خبر داد و گفت: اگر مشکل اعتباری و یا مشکلات جوی خاصی ایجاد نشود این طرح در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

حامد لعل بخش اظهار داشت: ۳۵ درصد از پیشرفت این طرح در سه ماه اخیر صورت گرفته است.
وی ادامه داد: درصدد هستیم ظرف ۲ ماه آینده محورهایی همانند شمال به جنوب و شرق به جنوب این پروژه را افتتاح کنیم.
سرپرست شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: اعتبار اولیه این پروژه ۴۰ میلیارد تومان بوده که در نهایت به دلیل افزایش قیمت های موجود با اعتبار تقریبی ۶۰ میلیارد تومانی به پایان خواهد رسید.
لعل بخش یادآور شد، از محل اعتبارات نقدی ۱۲ میلیارد تومان برای پروژه پرداخت شده و ۷۰ درصد آن که به صورت تهاتر با زمین است در دست اجرا و پیگیری است.

** شهرداری بیش از یک هزار پرسنل رسمی و قراردادی دارد
لعل بخش اضافه کرد، شهرداری کرمانشاه بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل دارد که از این میزان حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر رسمی و قراردادی شهرداری هستند و مابقی به شرکت های وابسته شهرداری مربوط می شوند.
وی ادامه داد: پرسنل شرکت های خصوصی و خدماتی وابسته به شهرداری به شکلی حقوق بگیر شهرداری هستند ولی در اصل هیچ رابطه استخدامی با شهرداری ندارند ولی به صورت غیرمستقیم از ما حقوق می گیرند.
لعل بخش در بخش دیگری از سخنانش در مورد وضعیت رفتگر پرحاشیه نیز اظهار داشت: قرارداد این فرد که عنوان کرده دارای مدرک دکترا است با پیمکار شهرداری منطقه هفت بسته شده است.
وی یادآور شد، این کار به صورت حجمی به این پیمانکار واگذار شده و می تواند خودش مشغول به کار شود یا هر شخص دیگری را به کار بگیرد، در واقع شهرداری در بحث به کارگیری نیروهای شرکت های خصوصی دخالتی ندارد.
سرپرست شهردار کرمانشاه اظهار داشت: براساس تحقیقات انجام شده این شخص به عنوان ناظر بر کار رفتگران فعالیت دارد و تاکنون به هیچ عنوان در قالب یک رفتگر و پاکبان فعالیت نکرده است.
شهر کرمانشاه مرکز استان یک میلیون نفر جمعیت دارد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.