جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

افتتاح ۲۰ هزار واحد مسکونی در سالروز وقوع زلزله
26 مهر 1397 - 11:12
شناسه : 9970
2
استاندار کرمانشاه اعلام کرد که تا 21 آبان ماه سالگرد وقوع زلزله کرمانشاه ، 20 هزار واحد زلزله زده بازسازی شده را افتتاح خواهیم کرد. طلوع‌‌کرمانشاه :

بازونداظهار داشت: اکنون ۱۴ هزار و ۷۹۰ واحد زلزله زده در استان کرمانشاه یا به بهره برداری رسیده و یا آماده بهره برداری هستند.
وی با بیان اینکه تا سالگرد زلزله آمار این تعداد از واحدهای زلزله زده استان کرمانشاه را به ۲۰ هزار واحد افزایش خواهیم داد، افزود: از واحدهای بهره برداری شده ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد در زلزله سال گذشته به صورت کامل تخریب شده بودند.
وی همچنین عنوان کرد: ۱۱۵ مسجد نیز در زلزله سال گذشته کرمانشاه خسارت دیده اند که برای بازسازی و ترمیم آنها ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

پ
پ

استاندار کرمانشاه همچنین به پرداخت کمک های بلاعوض به زلزله زدگان اشاره کرد و گفت: پس از وقوع زلزله ۲۱ آبان سال ۹۶ تاکنون ۲۵۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مردم زلزله زده استان پرداخت شده است.
بازوند افزود: علاوه بر این مبلغ اقدام های لازم به منظور پرداخت ۳۵۲ میلیارد تومان تسهیلات دیگر نیز در دست اقدام است.
وی در رابطه با بازسازی واحدهای صنفی آسیب دیده در زلزله گفت: تاکنون کار ساخت و ترمیم ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنفی به صورت کامل به اتمام رسیده است.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه عملیات ساخت ۵۶۵ واحد دیگر نیز به صورت میانگین با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست، توضیح داد: حدود ۳۰۰ واحد صنفی آسیب دیده از زلزله نیز به دلیل اختلاف حقوقی مالکین هنوز بلاتکلیف هستند.
زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری ۲۱ آبان در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله، ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.
این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.