به گزارش طلوع کرمانشاه، مهرداد سالاری گفت: برای ساخت این پروژه ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که ۳۵۰ میلیارد تومان آن را باید شهرداری تامین کند ضمن اینکه تاکنون کار ساخت ۲ ایستگاه شروع شده و واگن ها نیز ثبت سفارش شده اند.
او تاکید کرد: اگر پروژه قطار سبک شهری به جای منوریل ساخته می شد دیگر نیاز به هزینه زیاد برای ساخت پایه و عرشه نبود و الان خروجی کار آنقدر طولانی شده است که در نهایت ثبت میراث فرهنگی خواهد شد.
وی وجود معارض و نیز هزینه های بالای ساخت تونل زیرزمینی را از جمله دلایل توقف کار در سبزه میدان عنوان کرد.