پنج شنبه, ۱۶ آذر , ۱۴۰۲ Thursday, 7 December , 2023 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20211 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

۱۲۲۱ مجرم حرفه ای و سابقه دار در کرمانشاه شناسنامه دار شدند تعطیلی دفاتر تسهیلگری بازافرینی مناطق حاشیه ای فاجعه ای بزرگ است حذف کارتخوان از مطب‌ها موجب خدشه به اعتبار جامعه پزشکی می‌شود افزایش ۱۹۹ درصدی کشفیات سوخت در کرمانشاه آغاز فعالیت سامانه بارشی از امروز در کرمانشاه تشکیل شورای پیشگیری از جرائم پزشکی در کرمانشاه رفع نقاط حادثه خیز معابر کرمانشاه سرعت می‌گیرد ارسال پیامک هشدار برای مشترکان پرمصرف گاز در کرمانشاه عدم دسترسی مستقیم باغداران انار پاوه به بازارهای مصرف/ نبود صنایع تبدیلی، رب انار پاوه را کم طرفدار کرد طرح هادی در ۳۵۰روستای کرمانشاه تکمیل و بازنگری می شود دهکده المپیک کرمانشاه در راه گرفتن یک اعتبار دبش! جمع آوری و ساماندهی ۸۲۳ “معتاد متجاهر” در ۵ روز زمان قطعی واریز سود سهام عدالت اعلام شد/ رقم دقیق سود برگه‌ها چقدر است؟! صدور مجوز راهداری و حمل و نقل از درگاه ملی مجوز‌ها هفت خوان استخدام بیواتانول کرمانشاه ورزش کرمانشاه یک بزرگ‌تر دارد آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث پارکینگ خودرو سنگین از سال آینده چند راهکار ساده برای پیشگیری از گاز گرفتگی در فصل سرما نحوه خوردن سیر خام طبق توصیه متخصصان تغذیه دستگیری راننده متخلف محور پاوه – روانسر

بهره‌برداری از پروژه سه راهی هرسین در سال ۹۹
19 بهمن 1397 - 10:28
شناسه : 20516
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

مسعود شریفی در خصوص آخرین وضعیت پروژه سه راهی هرسین به هرسین حد فاصل پلیس راه تا شهرستان هرسین گفت: این پروژه در مجموع ۲۳ کیلومتر بوده که ۱۹ کیلومتر آن تاکنون انجام شده و ۴ کیلومتر بعد از پل روگذر راه آهن تا بعد از روستای چهر باقی مانده است/مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: این پروژه یک پروژه ملی است که مربوط به کریدور بزرگراهی میاندوآب- کرمانشاه- بندرامام است/وی اشاره ای به پروژه زیرگذر بیستون نیز داشت و گفت: این پروژه اردیبهشت ماه سال ۹۶ آغاز شده و هدف از اجرای آن کاهش ترافیک عبوری در ورودی شهرستان بیستون و روان سازی ترافیک در مجموعه تاریخی بیستون بوده است/شریفی برنامه زمانبندی اتمام این پروژه را در صورت تخصیص کامل اعتبارات و حل شدن مشکل جابجایی لوله گاز موجود در منطقه، انتهای سال ۹۷ اعلام کرد/شریفی اشاره ای نیز به پروژه بزرگراه سنقر- بیستون داشت و گفت: طول این پروژه ۵۵ کیلومتر بوده که هم اکنون ۴ کیلومتر آن در دست بهره‌برداری بوده و ۶ کیلومتر آن در حال ساخت است و مطالعات ۴۵ کیلومتر دیگر آن نیز به اتمام رسیده است/وی برنامه زمانبندی برای اتمام این پروژه را سال ۱۴۰۰ اعلام کرد و یادآور شد: این پروژه سال ۹۳ آغاز شده است

پ
پ

مسعود شریفی در خصوص آخرین وضعیت پروژه سه راهی هرسین به هرسین حد فاصل پلیس راه تا شهرستان هرسین گفت: این پروژه در مجموع ۲۳ کیلومتر بوده که ۱۹ کیلومتر آن تاکنون انجام شده و ۴ کیلومتر بعد از پل روگذر راه آهن تا بعد از روستای چهر باقی مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: این پروژه یک پروژه ملی است که مربوط به کریدور بزرگراهی میاندوآب- کرمانشاه- بندرامام است.

وی زمان آغاز این پروژه را سال ۹۱ اعلام کرد و ادامه داد: برنامه زمانبندی برای اتمام این پروژه نیز سال ۹۹ اعلام شده است.

شریفی میزان اعتبار برآورد شده برای این پروژه را ۴۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تا کنون ۲۶۰ میلیارد ریال آن هزینه شده است.

این مسئول تصریح کرد: این پروژه کریدور بزرگراهی شمال غرب کشور به جنوب غرب کشور است و از میاندوآب تا بندر امام خمینی ادامه دارد.

بهره برداری از زیرگذر بیستون انتهای سال ۹۷

وی اشاره ای به پروژه زیرگذر بیستون نیز داشت و گفت: این پروژه اردیبهشت ماه سال ۹۶ آغاز شده و هدف از اجرای آن کاهش ترافیک عبوری در ورودی شهرستان بیستون و روان سازی ترافیک در مجموعه تاریخی بیستون بوده است.

شریفی برنامه زمانبندی اتمام این پروژه را در صورت تخصیص کامل اعتبارات و حل شدن مشکل جابجایی لوله گاز موجود در منطقه، انتهای سال ۹۷ اعلام کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: اعتبار تعیین شده برای این پروژه ۱۵ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۱۲ میلیارد ریال آن هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هدف از اجرای آن روانسازی عبور و مرور به مجموعه تاریخی بیستون و کاهش قابل ملاحظه ترافیک در شهر بیستون است.

اتمام پروژه بزرگراه سنقر- بیستون در سال ۱۴۰۰

شریفی اشاره ای نیز به پروژه بزرگراه سنقر- بیستون داشت و گفت: طول این پروژه ۵۵ کیلومتر بوده که هم اکنون ۴ کیلومتر آن در دست بهره‌برداری بوده و ۶ کیلومتر آن در حال ساخت است و مطالعات ۴۵ کیلومتر دیگر آن نیز به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه برنامه زمانبندی برای اتمام این پروژه را سال ۱۴۰۰ اعلام کرد و یادآور شد: این پروژه سال ۹۳ آغاز شده است.

وی اعتبار برآورد شده برای این پروژه را ۱۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: ۱۲ درصد از کل ۵۵ کیلومتر پروژه تاکنون انجام شده و حدود ۲۰ درصد یعنی  ۱۰ کیلومتر در حال ساخت بوده و ۵۰ درصد آن نیز در دست مطالعه است.

شریفی اعتبار هزینه شده برای این پروژه تاکنون را ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این پروژه ادامه آزادراه ساوه- کرمانشاه همدان و ادامه کریدور میاندوآب- سنندج- سنقر-هرسین- بندرامام است/مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.