سامانه تلفن گویای رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با امکان پاسخگوئی ۲۴ ساعته راه اندازی شد
به گزارش طلوع کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی، سلیمانی ضمن اشاره به اینکه جابه جایی شهروندان کرمانشاهی در قالب ناوگان حمل و نقل سالم یکی از مهمترین اقدامات است، گفت: در این راستا سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خود را ارتقا خواهد داد./وی تصریح کرد: شهروندان می توانند ضمن تماس از طریق شماره تلفن ۳۸۲۴۶۵۶۵ و۳۸۲۱۱۹۴۸،با سامانه نظارتی شبانه روزی ۱۳۳ انتقادها و پیشنهادهای خود را در خصوص سرویس دهی ناوگان تحت پوشش سازمان اعلام و در اسرع وقت نتیجه را دریافت نمایند./به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، کلیه مکالمات تلفنی در پورتال مرکز تماس ۱۳۳ ضبط خواهد شد و امکان پیگیری تماس، ثبت نام و شماره تماس گیرنده و پیگیری پیام ها، با امکان نظارت هرچه بیشتر از مهمترین امکانات این سرویس ویژه است.
دیدگاه