جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20852 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟

خادم خودش چند ملی‌پوش را انتخاب کرد، خودش هم باید پاسخگو باشد
11 آبان 1397 - 10:26
شناسه : 10742
2
محبی:متاسفانه در چند وزن نفراتی که در انتخابی تیم ملی اول شده بودند، به عضویت تیم درنیامدند و خادم چند نفر را اضافه کرد و خودش هم باید پاسخگو باشد طلوع‌‌کرمانشاه :

محبی عضو شورای فنی کشتی آزاد:در مورد استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی اظهار داشت: بعد از بازگشت تیم از بوداپست با او صحبت نکرده‌ام اما خادم از کار خسته شده و استعفا کرده است/وی در مورد نتایج تیم در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ تصریح کرد: از قبل هم معلوم بود همین می‌شود. آمریکا و روسیه خیلی کار کرده‌اند/ایران هم خوب بود، ۴-۵ جوان در ترکیب‌مان داشتیم اما متاسفانه در چند وزن نفراتی که در انتخابی تیم ملی اول شده بودند، به عضویت تیم درنیامدند و اتفاقا در این خصوص در شورای فنی بحث شد که طبق فرآیند عمل شود. اگر انتخابی برگزار شده باید نفرات اول اعزام می‌شدند اما خود خادم چند نفر را اضافه کرد.

پ
پ

عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت: متاسفانه در چند وزن نفراتی که در انتخابی تیم ملی اول شده بودند، به عضویت تیم درنیامدند و خادم چند نفر را اضافه کرد و خودش هم باید پاسخگو باشد

محمدحسین محبی در مورد استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی اظهار داشت: بعد از بازگشت تیم از بوداپست با او صحبت نکرده‌ام اما خادم از کار خسته شده و استعفا کرده است. هنوز با ما در مورد زمان تشکیل مجمع صحبت نکرده‌اند اما طبیعتا سرپرست انتخاب می‌شود تا پس از آن مجمع رئیس بعدی را انتخاب کند.

وی در مورد نتایج تیم در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ تصریح کرد: از قبل هم معلوم بود همین می‌شود. آمریکا و روسیه خیلی کار کرده‌اند. آنها بعد از اتمام مسابقات پاریس یک سال با برنامه کار و در  مسابقات بزرگ شرکت کردند. معلوم بود آنها در بوداپست خوب نتیجه می‌گیرند. ایران هم خوب بود، ۴-۵ جوان در ترکیب‌مان داشتیم اما متاسفانه در چند وزن نفراتی که در انتخابی تیم ملی اول شده بودند، به عضویت تیم درنیامدند و اتفاقا در این خصوص در شورای فنی بحث شد که طبق فرآیند عمل شود. اگر انتخابی برگزار شده باید نفرات اول اعزام می‌شدند اما خود خادم چند نفر را اضافه کرد.

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه در مورد اینکه منتقدان بیش تمرینی و تمرینات غیراصولی را دلیل شکست در بوداپست می‌دانند، گفت: وقتی یک تیم می‌بازد این حرف‌ها زده می‌شود. اگر مدال بیشتری می‌گرفتیم کسی این مسائل را مطرح نمی‌کرد. من در جلسه شورای فنی صحبت کردم و گفتم وقتی علیرضا کریمی دو بار به محمدجواد ابراهیمی باخته و  می‌خواهید کریمی را به بازی‌های آسیایی و جهانی ببرید، جواب مردم را باید چه بدهیم؟ خادم نظرش این بود که ابراهیمی در جام یاشاردوغو ۳-۲ کشتی‌گیر ازبک را شکست داده، اما کریمی او را ۷ بر صفر برده و به همین دلیل باید کریمی برود. حالا هم خادم باید پاسخگو باشد. من که در کرمانشاه بودم و این خادم بود که در تمرینات حضور داشت و از وضعیت بچه‌ها خبر داشت.

محبی تاکید کرد: اگر طبق فرآیند پیش برویم دیگر هیچ حرف و حدیثی باقی نمی‌ماند. در بوداپست در ۵-۶ وزن خود رسول خادم ملی پوشان را انتخاب کرد.  با این حال بودن رسول خادم واقعا خوب بود، او قهرمان بزرگی است و زحمت هم کشیده، شاید باید همان رئیس فدراسیون می‌ماند و بحث سرمربیگری تیم ملی را به مربی دیگری می‌سپرد.

عضو مجمع کشتی در مورد رئیس آینده این فدراسیون گفت: هر کسی انتخاب شود کشتی ایران در هر زمانی قابلیت گرفتن دو سه مدال جهانی را دارد. ما در این دو سال در مسابقات جهانی ضعیف عمل کرده‌ایم و امیدوارم وضعیت هرچه زودتر مشخص شود.

محبی درباره اینکه گفته می‌شود اعضای شورای فنی استعفا کرده‌اند، گفت: من استعفا نکرده‌ام و استعفا در این شرایط بی‌معناست چرا که با رفتن خادم عملاً شورای فنی هم وجود ندارد/تسنیم

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.