پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21561 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟ روزهای گرم پاییزی کرمانشاه؛ خداحافظ! در نصب وسایل گرمایشی دقت کنید/ قاتل خاموش در کمین است پزشکی قانونی فقط «معاینه جسد» نیست/ زمین «سوله بحران» تعیین تکلیف شد باید از قبح‌زدایی «سقط جنین» فاصله بگیریم مخاطب هشدارهای امام جمعه کرمانشاه کیست؟ کاهش ۱۰ درصدی کشته‌های تصادفات درون‌شهری کرمانشاه معاون استانداری کرمانشاه: پرداخت حق مناطق جنگی کماکان ادامه دارد

نحوه هزینه کرد تسهیلات زلزله کرمانشاه مشخص نیست
30 آبان 1397 - 16:42
شناسه : 11813
1
یک کارشناس حوزه مدیریت بحران می گوید : 8 هزار و 600 میلیارد تومان برای بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه تسهیلات پرداخت شده، اما مشخص نیست این تسهیلات کجا هزینه شده است. طلوع‌‌کرمانشاه :

امیرحسن یزدان نیاز در همایش یک سال پس از زلزله کرمانشاه ، تجربه ها و سیاست ها گفت: تنها یک هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به این حادثه اختصاص یافته است/وی گفت: ۶۹۵ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و ۱۶ میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای برای کرمانشاه پرداخت شده است و حجم کالاهائی که وارد کرمانشاه شده باورپذیر نیست و محرمانه تلقی می شود/به گفته وی، نتیجه بخش نبودن کمک ها بخاطر این است که ما سطح حوادث را تشخیص نمی دهیم و مسوولان شهر با شهرسازی آشنا نیستند
وی گفت: سازمان مدیریت بحران سوله و سازه ها را پیش بینی کرده و در برخی مناطق حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کارها پیش رفته اما ناتمام مانده است، نه تکمیل می شود و نه پول هائی که هزینه شده، قابل بازگشت است

پ
پ

 امیرحسن یزدان نیاز روز چهارشنبه در همایش یک سال پس از زلزله کرمانشاه ، تجربه ها و سیاست ها گفت: تنها یک هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به این حادثه اختصاص یافته است.
وی گفت: ۶۹۵ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و ۱۶ میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای برای کرمانشاه پرداخت شده است و حجم کالاهائی که وارد کرمانشاه شده باورپذیر نیست و محرمانه تلقی می شود.
به گفته وی، نتیجه بخش نبودن کمک ها بخاطر این است که ما سطح حوادث را تشخیص نمی دهیم و مسوولان شهر با شهرسازی آشنا نیستند.
یزدان نیاز افزود: شهر باید دارای سوله های چند منظوره برای ورزش و پناهگاه در مواقع حادثه باشد تا مردم هنگام بروز بحران به آنجا پناه ببرند.
وی گفت: سازمان مدیریت بحران سوله و سازه ها را پیش بینی کرده و در برخی مناطق حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کارها پیش رفته اما ناتمام مانده است، نه تکمیل می شود و نه پول هائی که هزینه شده، قابل بازگشت است.
یزدان نیاز از جامعه دانشگاهی تقاضا کرد تا موضوع را مطالبه خود قرار دهند که چرا در جامعه حادثه خیز ایران، دست سازمان مدیریت بحران برای برخورد و مواجهه با حوادث کوتاه است
وی افزود: ستاد مدیریت بحران در سال ۸۲ زمان رئیس دولت اصلاحات شکل گرفت و در دولت دهم اختیارات بودجه ای از این سازمان گرفته شد.
یزدان نیاز ادامه داد : استاندار نیز به ناچار برای بازسازی به سراغ سازمان برنامه و بودجه می رود و کاری به سازمان مدیریت بحران ندارد و اصلا نیازی نمی بیند که به سراغ این سازمان بیاید.
وی گفت: شورای عالی مدیریت بحران از زمان دولت یازدهم نیز تا امروز فقط دو بار تشکیل جلسه داده و تنها یک بار با حضور رئیس جمهوری تشکسل شده است.
وی گفت: شورای عالی مدیریت بحران تاکنون اختیارات خود را نیز تفویض نکرده تا مثلا این شورا به ریاست وزارت کشور تشکیل شود.
یزدان مهر افزود: اگر قرار است مناطق اسیب دیده ساخته شود باید تمامی جنبه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در نظر بگیرد/ ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.