شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

استاندار:تقاضای برخورد قاطع با ایرانسل داریم
10 آذر 1397 - 17:43
شناسه : 12400
1
مهندس بازوند-استاندار کرمانشاه- در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران در فرمانداری گیلانغرب طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیریت ایرانسل بخاطر نقایص بزرگی که در ارائه خدمات به مردم‌ در مناطق زلزله‌زده در هنگام حادثه داشته اند، باید رسماً از مردم استان کرمانشاه عذرخواهی کند.گزارش قصور این اپراتور در زمان زلزله را به وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات منعکس میکنیم و تقاضای برخورد قانونی و قاطع با این‌ اپراتور را خواهیم داشت/ شرکت مخابرات باید برنامه های لازم را برای تقویت سایتهای مخابراتی ارائه کند/بانکها این نکته را مدنظر داشته باشند که تسهیلات کلیه واحدهایی که پول برای تعمیرات واحد‌های زلزله‌زده دریافت کرده اند تا دو سال امهال می‌شود/درصورت برگشت بودجه، شخص مدیر کل دستگاهها بابد جوابگوی مردم و رسانه ها باشند.

پ
پ

 مهندس بازوند-استاندار کرمانشاه امروز شنبه ۱۰ آذر ماه- در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران درفرمانداری گیلانغرب:

مدیریت ایرانسل بخاطر نقایص بزرگی که در ارائه خدمات به مردم‌ در مناطق زلزله‌زده در هنگام حادثه داشته اند، باید رسماً از مردم استان کرمانشاه عذرخواهی کند.گزارش قصور این اپراتور در زمان زلزله را به وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات منعکس میکنیم و تقاضای برخورد قانونی و قاطع با این‌ اپراتور را خواهیم داشت.

همه مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران در زلزله اخیر تمام توان خود را برای کمک به مردم عزیز در مناطق زلزله‌زده به کار گرفتند.

شرکت مخابرات باید برنامه های لازم را برای تقویت سایتهای مخابراتی ارائه کند.

بانک ملی استان عملکرد خوبی در کمک به زلزله‌زدگان داشته است و توقع داریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

بانکها این نکته را مدنظر داشته باشند که تسهیلات کلیه واحدهایی که پول برای تعمیرات واحد‌های زلزله‌زده دریافت کرده اند تا دو سال امهال می‌شود.

درصورت برگشت بودجه، شخص مدیر کل دستگاهها بابد جوابگوی مردم و رسانه ها باشند. مدیرانی که نتوانند سهم باقیمانده خود را تاشنبه آینده از خزانه بگیرند، سهم آنها را به دستگاههای فعال اختصاص میدهیم و حق اعتراض هم ندارند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.