جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21568 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟

اجازه ندهید طرف عراقی به راحتی مرزهای مبادلاتی را تعطیل کند
21 مهر 1398 - 9:30
شناسه : 124905
4
تقاضای ویژه استاندار کرمانشاه از وزرای صنعت و امور خارجه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع- مهندس هوشنگ بازوند غروب شنبه ۲۰ مهرماه نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی، سیدقاسم جاسمی و احمد صفری نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، دکتر حاتمی معاون اقتصادی استاندار، مهندس کاشفی رئیس اتاق بازرگانی استان، مهندس دارابی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و فعالان و کارآفرینان بخش خصوصی برگزار شد؛ اظهار داشت:دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت از مدیران توانمند و بسیار با تدبیر کشور است. زمانی که ایشان صدارت وزارت صمت را عهده‌دار شدند، کشور با مشکلات جدی در حوزه‌هایی مانند خودرو، لاستیک و گوشت روبرو بود ولی او با یک مدیریت خوب این مشکلات را حل کرد و یا بعضا تبدیل به یک فرصت نمود./بازوند افزود: سند اقتصاد مقاومتی استان تهیه شده است و در زیر مجموعه این سند نیز دو سند اشتغال و رونق تولید، تهیه و تدوین شده است که حاصل آن آغاز روند بهبود شاخص های استان در حوزه های مختلف بوده است.او همچنین گفت:سند رونق تولید استان توسط بخش خصوصی تهیه شده است و اکنون به عنوان یک الگو در سطح کشور مطرح است و موجب آغاز روند بهبود شاخص‌های استان در حوزه‌های مختلف شده است./هوشنگ بازوند اظهار کرد:۷هزار میلیارد تومان از سپرده‌های مردم درگیر موضوع زلزله است و این موضوع بانک‌های استان را در زمینه پرداخت تسهیلات به کارآفرینان با مشکل جدی مواجه کرده و فرایند پرداخت‌ها را بسیار طولانی کرده و بر بروکراسی موجود افزوده است.

پ
پ

استاندار کرمانشاه گفت:این شرایط دشوار، سیستم‌‌های بانکی استان‌های برخودار می‌توانند به بانک ملی استان کمک کنند تا زمینه پرداخت تسهیلات به کارآفرینان فراهم شود.

وی افزود: استان کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی، ۸ سال تمام از قطار توسعه عقب افتاد و دچار عقب افتادگی های بسیاری به ویژه در بخش خصوصی شد.

بازوندهمچنین گفت:مرز های کرمانشاه یک فرصت برای کشور هستند که باید به بهترین شکل ممکن از آن ها برای توسعه استفاده کنیم.

وی افزود: تا دوماه قبل از مرز سومار روزانه ۴۵۰ کامیون کالا عبور می کرد و یک رونق اقتصادی و اشتغال مناسب را پدید آورده بود.متاسفانه دولت عراق به سادگی و دلایل مبهم این مرز مبادلاتی را تعطیل کرد و این ظرفیت بزرگ دو ماه است همچنان راکد مانده است.

استاندار کرمانشاه گفت:از دولت محترم و به ویژه از وزیر امور خارجه انتظار داریم با استفاده از تمامی اهرم های دیپلماتیک استفاده کنند و اجازه ندهد طرف عراقی به راحتی مرزهای مبادلاتی را در این شرایط دشوار تحریم ها، تعطیل کنند.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.