جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21568 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟

فرمانداران در حوزه اشتغال فعال تر باشند
25 مهر 1398 - 9:00
شناسه : 126541
9
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-هوشنگ بازوند با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال عملکرد مناسبی در موضوع اشتغال رقم خورده تاکید کرد:انتظار می رود که فرمانداران وقت بیشتری برای کارگروه اشتغال بگذارند و در شش ماهه دوم سال فعال تر ظاهر شوند./به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه؛مهندس هوشنگ بازوند در نشست با فرمانداران استان کرمانشاه و معاونین استانداری اظهار داشت: از آنجایی که در سیستم اختصاص بودجه کشور، چانه زنی تاثیر قابل توجهی دارد فرمانداری ها باید پیگیر بودجه و اعتبارات شهرستانها باشند./بازوند تصریح کرد:از روز اول گفته ایم که اشتغال اولویت اول ماست و برنامه هایی برای آن تدوین شده است. در شش ماه نخست سال، توفیقات خوبی در این موضوع به دست آمد./هوشنگ بازوند همچنین تاکید کرد:فرمانداران باید روی اشتغال وقت بگذارند ضمن اینکه گزارش عملکردها را مطالعه کنند و به مردم اطلاع رسانی کنند. توقع میرود که فرمانداران در شش ماهه دوم فعال تر در حوزه اشتغال ظاهر شوند.

پ
پ

هوشنگ بازوند گفت:درسال اول بازگشایی مرز خسروی، روند کار بسیار خوب بوده و بدون مشکل در حال انجام است اگرچه در روزهای ابتدایی تراکم زوار را داشتیم.

می طلبد که فرمانداران و معاونت های استانداری هماهنگی بیشتری با هم باید داشته باشند. برگزاری جلسات به هماهنگی بیشتر و حل و فصل موارد می انجامد.

بازوند تصریح کرد:سرعت بیشتر درکارو حوزه عمرانی شهرستانها با معاونت عمرانی است و می طلبد که این معاونت شتاب بیشتری به حوزه عمرانی شهرستانها بدهد.

 استاندار کرمانشاه همچنین گفت:فرماندار سرپل ذهاب با کمک معاونت عمرانی استانداری کار بسیار خوبی را در جمع آوری کانکس ها انجام داد.در ثلاث باباجانی هم أین توقع را داریم که کانکس ها کمی جمع شود چرا که بودجه نیز برای آن اختصاص داده ایم.

در کمیته تطبیق باید دخالت فرمانداری ها دقیق تر باشد باید این کمیته جدی گرفته شود چرا که ابزاری برای نظارت برشوراهاست.

وی همچنین اظهار کرد:نصب بنرهای تقدیر و تبریک از مسئولان در شهرستانها جای توجیه ندارد فرمانداران از نصب بنرها ممانعت کنندفرمانداری ها پیگیری را در دستور کار قرار دهند. سیستم بودجه ریزی کشور ما از طریق چانه زنی است و باید بطور کارشناسی پیگیر اعتبارات بود.

 

وی اظهار داشت:در ورودی شهرها نخاله های ساختمانی وجود دارد که می طلبد فرمانداران پیگیر پاکسازی آن باشند البته سازمان پایانه ها و شهرداری ها هم در این باره موظفند. نخاله های ساختمانی چهره شهر را به هم میزنند.

استاندار کرمانشاه گفت:ساخت و ساز و حاشیه نشین ها باید کنترل شود. در حاشیه شهر چند هزار متر ساخت و ساز می شود اما کسی با آن کاری ندارد در محله ملا حسینی ساخت کارگاههای غیرمجاز به شدت در حال رشد است.

وی افزود:احتمالا پاییز امسال بارندگی بیشتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم فرمانداران رصد کنند و پیش بینی سیل را داشته باشند سیل قابل پیش گیری است. در سال گذشته کار خوبی در سرپل ذهاب صورت گرفت اما میشد پیشتر تدبیری برای آن داشت.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.