شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵ Saturday, 27 June , 2026 ساعت تعداد کل نوشته ها : 23910 تعداد نوشته های امروز : 8×
انعکاس مرگ زن کارتن خواب کرمانشاهی در شیراز
19 دی 1397 - 11:41
شناسه : 15497
24
گل‌بس‌های زنده را دریابیم طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس اداره ساماندهی آسیب های اجتماعی شهرداری شیراز:شامگاه نهم دی ماه ۹۷ زنی با نام ف – م ۳۵ ساله و متولد کرمانشاه در محله سنگ سیاه شیراز بر اثر سوء مصرف مواد مخدر فوت کرد که مشخصات آن با فردی که در فضای مجازی گفته می شود گلبس نام دارد، متفاوت است.او گفت: بر اساس بررسی های انجام شده، دلیل مرگ این زن تنها بر اثر سوء مصرف مواد مخدر اعلام شده و فرد دیگری که آن شب همراه این زن بوده، اکنون سالم است.آفرینی اظهار داشت: این زن که از بیماری عفونی شدید رنج می برد، از سال های گذشته و تا قبل از فوتش، ۶۰بار از سطح شهر شیراز جمع آوری و به مرکز ساماندهی آسیب دیدگان شهرداری شیراز منتقل، هفت مرتبه به کمپ ترک اعتیاد و ۲ بار به زندان فرستاده شد.شامگاه چهاردهم دی ماه ۹۷ تصویر زنی بی خانمان بنام گلبس در فضای مجازی منتشر شد که گفته می شود بر اثر سرما در یکی از محلات شیراز جان سپرده است.مرگ «گل‌بس» در گوشه‌ای از کوچه پس کوچه‌های پشت بازارچه فیل شیراز (دروازه سعدی شیراز) و انتشار یادداشت‌ها و تصاویری در فضای رسانه‌ای مکتوب و مجازی و شبکه‌های مختلف اجتماعی، موجی از واکنش‌ها را به همراه داشت.
بیشترین مطلبی که کاربران فضای مجازی به آن پرداخته بودند، درخواست یک گرمخانه بود و این مسئله بیشترین پیام‌های منتشر شده در فضای مجازی درباره فوت این خانم را به خود اختصاص داد.جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز شب گذشته در اعتراض به مرگ بانوی کارتن‌خواب کرمانشاهی در شیراز مقابل ساختمان شورای شهر جمع شده و خواهان رسیدگی هرچه زودتر مسئولان شهری نسبت به این موضوع شدند.بر این اساس شب گذشته بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در نامه‌ای فوری به شورای اسلامی شهر پیرامون مطالبات کارتن خواب‌ها شد./ایرنا

پ
پ

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.