یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21347 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

با استفاده از بازی درمانی از اضطراب کلاس اولی ها بکاهید/ نقاشی تیره رنگ کودک چه پیامی دارد؟ میزان مزاحمت تلفنی در اورژانس کرمانشاه بالا رفته است شفاف سازی راهکاری برای جلب رضایت شرکای اجتماعی است/۸۸۳میلیاردتومان آخرین حقوق پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاهی ست مشاور تحصیلی نداشتم، آزمونهای آزمایشی و کتابهای کمک درسی یاری رسان شد فعالیت مرزهای رسمی کرمانشاه باید ساماندهی شود توضیح دادستان گیلانغرب در خصوص فوت یک متهم  نماینده مجلس: رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ در کمیسیون امنیت ملی مطرح نشده آخر هفته‌ای خنک در انتظار کرمانشاه استعفاء دسته جمعی در هیات ناشنوایان کرمانشاه آغاز طرح «زوج‌وفرد خودروها» در کرمانشاه از ۲۰ شهریور جستجو برای یافتن غارهای جدید در «پرآو» ماموگرافی و باورهای غلط درباره آن ۱۸کودک در شیرخوارگاه معتضدی نگهداری می شوند/ثبت ۱مورد فرزند خواندگی برای متقاضی مجرد در کرمانشاه کرمانشاه ۷۹ هزار بیکار دارد/ نمایندگان پیگیر باشند کرمانشاه مقصد اول سفر رییس جمهور شود گرد و غبار دید افقی را در قصرشیرین کاهش داد مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه برگشت اعتبارات را تکذیب کرد/ ادعای جذب اعتبارات طی ۲۰ روز مرز خسروی همچنان ۲۴ ساعته آماده تردد زوار است راه‌اندازی۸سامانه هوشمند نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه غرق شدن مردی ۴۰ ساله در سد جامیشان سنقروکلیایی شهردار کرمانشاه در دهمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی: کرمانشاه قابلیت های زیادی برای گردشگری پایدار دارد  

دلیل تأخیر طولانی طرحهای شاخص پاوه جانمایی نامناسب وصعب العبور بودن محل اجرای طرحها است
05 بهمن 1397 - 17:21
شناسه : 16820
3
طلوع‌‌کرمانشاه :

هوشنگ بازوند روز جمعه به همراه جمعی از مدیران کل استان و مسئولان شهرستان از طرح تأمین آب شرب شهر پاوه، تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شهر پاوه، بیمارستان ۶۴ تختخوابی ، پروژه ۶۲۶ واحدی مسکن مهر و زمین ورزش پاوه بازدید کرد/ استاندار کرمانشاه از طرح تأمین آب شرب شهر پاوه از چشمه هانی کوان و تصفیه خانه این طرح بازدید کرد و گفت: آب وارد تصفیه خانه شده و نهایتا ۱۰ تا ۱۲ روز دیگر طرح آماده بهره برداری است/وی دلیل تأخیر طولانی مدت در اجرای این طرح و دیگر طرحهای شاخص شهرستان را جانمایی نامناسب و صعب العبور بودن محل اجرای طرحها عنوان کرد و گفت: بیشتر اعتبار این طرحها برای تسطیح زمین و احداث دیوارهای حفاظتی هزینه شده است

پ
پ

هوشنگ بازوند روز جمعه به همراه جمعی از مدیران کل استان و مسئولان شهرستان از طرح تأمین آب شرب شهر پاوه، تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شهر پاوه، بیمارستان ۶۴ تختخوابی ، پروژه ۶۲۶ واحدی مسکن مهر و زمین ورزش پاوه بازدید کرد.
وی در ابتدای ورود به به شهر پاوه به دیدار ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه این شهر رفت ، در این دیدار امام جمعه پاوه با قدردانی از زحمات استاندار کرمانشاه خواستار تسریع در اتمام طرحهای تأمین آب شرب شهر پاوه، بیمارستان جدید و صدور مجوز تردد مسافر از مرز شوشمی شد.
استاندار کرمانشاه نیز در خصوص عملی شدن خواسته های امام جمعه پاوه قول مساعد داد و گفت: با تمام توان پیگیر حل این موضوعات هستیم.
در ادامه استاندار کرمانشاه از طرح تأمین آب شرب شهر پاوه از چشمه هانی کوان و تصفیه خانه این طرح بازدید کرد و گفت: آب وارد تصفیه خانه شده و نهایتا ۱۰ تا ۱۲ روز دیگر طرح آماده بهره برداری است.
هوشنگ بازوند افزود: پیش بینی ما این است برای افتتاح و بهره برداری از این طرح از وزیر نیرو دعوت کنیم.
وی در ادامه از طرح تصفیه خانه شماره ۲ فاضلاب شهر پاوه بازدید کرد و گفت: خوشبختانه این طرح هم بطور کامل تمام شده و آماده بهره برداری است.
استاندار کرمانشاه در ادامه از پروژه ۶۲۶ واحدی مسکن مهر بازدید کرد و گفت: عملیات ساختمان تقرببا تمام شده اما زیرساخت های آن هنوز تعیین تکلیف نشده است.
بازوند گفت: برای ایجاد زیرساخت های این پروژه مبلغی از سازمان ملی زمین و مسکن گرفتیم و مبلغی هم ما دادیم که در مجموع حدود ۱۲ میلیارد ریال برای این کار گذاشتیم.
وی تصریح کرد: پیش بینی ما برای اتمام کار و بهره برداری از این پروژه حدود خرداد ماه سال آینده است.
استاندار کرمانشاه در ادامه از بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه بازدید کرد و گفت: عملیات ساختمان بطور کامل به اتمام رسیده و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است که در حال تجهیز است.
بازوند افزود: برای تجهیز مبلغی حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد ریال نیاز است که خوشبختانه دانشگاه این تجهیزات را سال گذشته خریداری و تأمین کرده است.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: کار محوطه سازی و ایجاد راه دسترسی بیمارستان هنوز به اتمام نرسیده که برای اتمام این ۲ مورد نیاز به اعتبارات مجدد می باشد.
وی دلیل تأخیر طولانی مدت در اجرای این طرح و دیگر طرحهای شاخص شهرستان را جانمایی نامناسب و صعب العبور بودن محل اجرای طرحها عنوان کرد و گفت: بیشتر اعتبار این طرحها برای تسطیح زمین و احداث دیوارهای حفاظتی هزینه شده است.
استاندار کرمانشاه در پایان سفر یک روزه خود از استادیوم فوتبال شهر پاوه بازدید کرد و گفت: این استادیوم نیاز به احداث جایگاه تماشاگران ، پیست دو و میدانی و چمن مصنوعی دارد که مدیرکل ورزش و جوانان استان قول دادند مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای این کار اختصاص دهند.
وی افزود: مقرر شد این طرح تا تیر ماه سال آینده به بهره برداری برسد.
شهرستان پاوه با بیش از ۶۲ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.