شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21568 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟

کارگران نگران دستمزد ۱۳۹۹ نباشند
21 اسفند 1398 - 12:39
شناسه : 185014
3
رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور به کارگران اطمینان داد، نگرانی بابت دستمزد سال ۱۳۹۹ نداشته باشند./علی‌بیگی به کارگران اطمینان داد هیچ نگرانی بابت دستمزد سال ۱۳۹۹ نداشته باشند و یادآور شد: هر مصوبه‌ای که برای حداقل دستمزد ۱۳۹۹ مشخص شود، برای پایان فروردین ماه که حقوق اولین ماه سال آینده پرداخت می‌شود خواهد بود و حتما تا آن زمان وضعیت دستمزد تعیین تکیلف شده است./وی خاطرنشان کرد: کمیته‌های مزد نیز پیش از این نشست‌های سه جانبه خود را با حضور نمایندگان کارگری، کارفرمایی و بخش دولتی بزگرار کرده و نتایج اولیه نیز مشخص شده است./رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های کمیته مزد حداقل هزینه سبد معیشت برای خانواده ۳٫۵ نفره کارگری بیش از چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده، گفت: برآورد این رقم به معنای آن نیست که حداقل دستمزد باید این رقم باشد، بلکه مجموع درآمدها و دریافتی کارگر باید به این رقم نزدیک شود./علی‌بیگی گفت: تلاش می‌کنیم با توجه به نرخ تورم، هزینه سبد معیشت خانوار کارگری و شرایطی که در اقتصاد کلان کشور داریم، حداقل دستمزد سال آینده رقمی منطقی و منصفانه مشخص شود.

پ
پ

اولیا علی بیگی  گفت: اگرچه ویروس کرونا شرایط سختی را در کشور ایجاد کرده و ناجوانمردانه اقتصاد کلان را تحت تاثیر قرار داده و اولویت اول مسئولین کشور مقابله با این مشکل است، اما قطعا این موضوع سبب نمی‌شود که از تعیین حداقل دستمزد سال ۱۳۹۹ کارگران غافل باشیم.

وی ادامه داد: اگر سوابق ۱۰ سال گذشته را بررسی کنیم همواره جلسات نهایی شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد در ۱۰ روز آخر اسفند برگزار شده و امسال شاید به دلیل شیوع بیماری کرونا روند دقیقا مانند سال‌های قبل نباشد اما جلسه تعیین حداقل دستمزد سه‌شنبه هفته آینده(۲۷ اسفند) تشکیل خواهد شد و درباره حداقل دستمزد سال ۱۳۹۹ تصمیم‌گیری می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه اضافه کرد: اگر در این جلسه هم به اجماع و تفاهم نرسیدیم، حتما جلسات بعدی را به صورت مستمر برگزار خواهیم کرد تا حداقل دستمزد سال ۱۳۹۹ کارگران هرچه زودتر تعیین تکیلف شود.

علی‌بیگی به کارگران اطمینان داد هیچ نگرانی بابت دستمزد سال ۱۳۹۹ نداشته باشند و یادآور شد: هر مصوبه‌ای که برای حداقل دستمزد ۱۳۹۹ مشخص شود، برای پایان فروردین ماه که حقوق اولین ماه سال آینده پرداخت می‌شود خواهد بود و حتما تا آن زمان وضعیت دستمزد تعیین تکیلف شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته‌های مزد نیز پیش از این نشست‌های سه جانبه خود را با حضور نمایندگان کارگری، کارفرمایی و بخش دولتی بزگرار کرده و نتایج اولیه نیز مشخص شده است.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های کمیته مزد حداقل هزینه سبد معیشت برای خانواده ۳٫۵ نفره کارگری بیش از چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده، گفت: برآورد این رقم به معنای آن نیست که حداقل دستمزد باید این رقم باشد، بلکه مجموع درآمدها و دریافتی کارگر باید به این رقم نزدیک شود.

علی‌بیگی گفت: تلاش می‌کنیم با توجه به نرخ تورم، هزینه سبد معیشت خانوار کارگری و شرایطی که در اقتصاد کلان کشور داریم، حداقل دستمزد سال آینده رقمی منطقی و منصفانه مشخص شود/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.