شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

تنها ۱۰ درصد نوآموزان پیش‌دبستانی کرمانشاه ثبت‌نام کرده‌اند!
03 شهریور 1399 - 10:53
شناسه : 253380
0
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

ناهید فضلی  با بیان اینکه وضعیت ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی در استان مطلوب نیست، گفت: پیش بینی می‌شد امسال ۲۶ هزار نوآموز پیش دبستانی در استان کرمانشاه در سامانه سناد ثبت نام شوند که تاکنون تنها ۱۰ درصد این نوآموزان ثبت نام شده اند که عدد خیلی کمی است./ فضلی اضافه کرد: البته وضعیت ثبت نام نوآموزان پیش‌دبستانی در سراسر کشور هم حدود ۱۰ درصد است./معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: از خانواده‌ها می خواهیم برای ثبت نام فرزندان پیش دبستانی خود در مدارس هرچه سریعتر اقدام کنند./ فضلی گفت: از خانواده‌ها تقاضا می‌شود به تصمیمات آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس اعتماد کنند و اطمینان داشته باشند که خط قرمز آموزش و پرورش حفظ سلامت دانش‌آموزان است./ این مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت گذراندن دوره پیش‌دبستانی در شکوفایی استعدادها و توانمندی‌ نوآموزان در دوران بعدی تحصیل، گفت: تحقیقات نشان داده نوآموزانی که در دوران تحصیل خود دوره پیش‌دبستانی را گذرانده‌اند، در دوران بعدی تحصیل موفق‌تر از آن دسته افرادی خواهند بود که این دوره را نگذرانده اند.

پ
پ

وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه ای برای آموزش نوآموزان پیش‌دبستانی در شرایط کرونایی در نظر گرفته شده، ادامه داد: ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی در مدارس به منزله این نیست که حتما نوآموز باید در مدارس حضور پیدا کند، چون حضور این نوآموزان دقیقا مشابه کلاس‌اولی ها خواهد بود.

فضلی افزود: گذراندن دوره پیش‌دبستانی می تواند در آموزش مهارت‌های جسمانی مثل مداد دست گرفتن و مهارتهای اجتماعی همچون شرکت در کار گروهی اثرگذار بوده و در ایجاد اعتماد به نفس در نوآموزان نقش مهمی داشته باشد.

فضلی ادامه داد: گذراندن این دوره به ویژه در مناطقی مثل استان کرمانشاه که اغلب کودکان دوزبانه هستند، نقش مهمی در فرایند یادگیری کودکان خواهد داشت./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.