شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

نماینده همدان سرعقل بیاید/ کرمانشاه در سال ۱۳۱۶ به عنوان استان پنجم تعیین شد
15 آذر 1396 - 22:48
شناسه : 2563
7
واکنش تند عضو شورای شهر کرمانشاه به اظهارات نماینده همدان: طلوع‌‌کرمانشاه :

در پی ادعای امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، واکنش های زیادی از سوی شخصیت های مختلف مطرح شد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع، در پی ادعای امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، واکنش های زیادی از سوی شخصیت های مختلف مطرح شد.

خجسته گفته است که فرودگاه کرمانشاه قرار است تعطیل شود و هواپیماهای این فرودگاه به همدان منتقل شود تا محوریت غرب را از آن خود کنند.

غلامرضا امیری، نماینده مردم کرمانشاه در شورای اسلامی در واکنش به ادعای این نماینده همدان به خبرنگار طلوع گفت: کرمانشاه استان پنجم یکی از ۱۰ استان کشور ایران بود که در ۱۹ دی ۱۳۱۶ خورشیدی، با اصلاح قانون تقسیمات کشوری به عنوان استان پنجم تعیین گردید. این استان شامل شهرستان‌های ایلام، شاه‌آباد، کرمانشاهان (مرکز استان)، سنندج، ملایر و همدان می‌بود. استان کردستان در۱۳۳۷، استان همدان ۱۳۵۲ و استان ایلام در ۱۳۵۳ از کرمانشاه جدا شدند و به عنوان استان‌های مستقل تشکیل شدند.

وی با انتقاد از اظهارات نماینده همدان افزود: ان شاءالله نماینده همدان سرعقل بیاید، در کلیپی که منتشر شده، جالب است که مدیر فرودگاه همدان آقای کلوندی که کنار آقای خجسته نماینده همدان ایستاده سنقری می باشد و آنطرف گوشی را بشنوید که فقط میگوید چشم، این مدیران چاپلوس چقدر زیاد شدند..

دیدگاه

  1. نماینده خجالت نمیکشه برای عوامفریبی دورغ میگه
    همدان هیچ وقت جزو کرمانشاه نبوده استان پنجم مرکزیتی نداشته که مرکزش بشه باختران شانس بد ما بوده یه دوره هم گروه بودیم مثل فوتبال که ایران جزو گروه چهارم بود حالا یعنی پرتقال جزو ایرانه.. بله باختران دوازده سال از همدان زودتر استان شده و همدان فرمانداری کل زیر نظر پایتخت بوده تا پنجاه دو لطفا برای خوتون تاریخ سازی نکنید

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.