یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

چشم طمع پسرناخلف به طلاهای پدر در کرمانشاه/کشف ۱۰ میلیارد ریال طلاجات مسروقه
26 شهریور 1399 - 13:13
شناسه : 259986
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰ میلیارد ریال طلا و سکه مسروقه در شهر کرمانشاه با تلاش پلیس آگاهی خبر داد که توسط پسر ناخلف از مغازه پدر و با همدستی دوستش به سرقت رفته بود/سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اعلام یک مورد سرقت از مغازه طلافروشی سطح شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت/وی ادامه داد: با حضور تیم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در محل و بررسی های ابتدایی، مشخص شد سارق یا سارقان به راحتی وارد مغازه طلافروشی شده و هیچ اثری از شکستگی و تخریب در آن به چشم نمی خورد/سردار جاویدان افزود: صاحب مغازه در اظهارات خود از گم شدن کلید گاوصندوق سخن گفت و اینکه در آن لحظه شریک وی به همراه پسر و دوست پسرش در مغازه حضور داشته اند/فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: کاراگاهان در گام بعدی به سراغ نفرات یاد شده رفتند که در نهایت دوست پسر صاحب مغازه در بازجویی ها به سرقت کلید گاوصندوق با همکاری پسر صاحب مغازه اعتراف و عنوان کرد در فرصتی مناسب هردونفرمان اقدام به سرقت طلاجات و سکه های موجود کردیم/وی گفت: در ادامه پسرناخلف نیز به همدستی با دوستش برای سرقت طلاجات مغازه پدر اعتراف و عنوان کرد آنها را در خودروی ۲۰۶ یکی از دوستانش مخفی کرده که با راهنمایی وی خودروی مورد نظر کشف و پس از بازرسی های لازم همه طلا و سکه های سرقتی کشف شد.

پ
پ

سردار جاویدان همچنین از دستگیری پسر صاحب مغازه و ۲ دوستش خبر داد و گفت: همه طلاجات و سکه های سرقتی تحویل مالباخته شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: صاحبان اصناف مخصوصا مشاغلی مانند طلافروشی ها بهتر است از دوربین های مداربسته استفاده و نسبت به حمل و نگهداری مناسب کلید مغازه خود اهتمام و دقت نظر بیشتری داشته باشند.
وی گفت: موضوع دیگری که صاحبان طلافروشی ها باید نسبت به آن حساس باشند این است که کلید مغازه خود را به راحتی در اختیار و دسترس دیگران قرار ندهند تا اینگونه با مشکل مواجه نشوند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.