شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21568 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟

کشف ۲۳۸ فقره سرقت/دستگیری ۳۸۶ مجرم و هنجار شکن
16 مهر 1399 - 11:50
شناسه : 260730
6
 فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح ظفر 6در شهرهای مختلف با محوریت کرمانشاه، گفت: کشف 238 فقره سرقت و دستگیری 386 مجرم و هنجارشکن از مهمترین نتایج اجرای طرح به شمار می رود طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع- سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با حضور پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد./وی ادامه داد: در این مدت و با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، حدود ۱۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۴۱ نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان به همراه ۸۰ نفر از معتادان متجاهر نیز دستگیر شدند./سردار جاویدان همچنین از کشف ۵ هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص روان گردان و انهدام یک باند عرضه مواد مخدر خبر داد و گفت: ۲۴ مکان عرضه، تهیه و توزیع نیز پلمب شد./فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به کشف ۲۳۶ فقره سرقت منزل، مغازه، احشام، خودرو، تلفن همراه و … توسط کاراگاهان پلیس آگاهی اشاره و اظهار کرد: کشف ۲۱ فقره سرقت خودرو، ۴۸ فقره داخل خودرو و ۲۳ فقره سرقت اماکن از جمله آنها بوده است./سردار جاویدان به اقدامات پلیس امنیت اقتصادی نیز اشاره و اظهار کرد: کشف حدود ۳۰۰ هزار ماسک غیر بهداشتی و کشف انواع اقلام خانگی مانند یخچال، لباسشویی، البسه خارجی و اقلام خوارکی از جمله آنها بوده است./این مقام عالیرتبه انتظامی ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط پلیس امنیت اقتصادی را ۲۴ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در همین راستا ۳۳ نفر که در امر قاچاق اقلام ضرروی و مایحتاج مردم فعالیت داشتند، دستگیر شدند.

پ
پ

وی دستگیری ۹۱ سارق را از دیگر اقدامات پلیس آگاهی برشمرد و گفت: همچنین با تلاش کاراگاهان یک قاتل فراری و یک نفر اسید پاش دستگیر شدند.
کشفیات ۲۴ میلیارد ریالی کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی 
کشف ۲۵ قبضه سلاح شکاری و جنگی توسط پلیس امنیت عمومی
وی همچنین در خصوص اقدامات پلیس امنیت عمومی نیز گفت: کشف ۲۲ قبضه سلاح شکاری و جنگی و دستگیری ۳۹ نفر از اراذل و اوباش از جمله آنها بوده است.
سردار جاویدان افزود: حدود یک هزار و ۲۰۰ مورد تذکر در خصوص آلودگی صوتی، بدپوششی، دور دور کردن، مزاحمت و … انجام ۱۷۰ مورد تذکر به واحدهای صنفی متخلف و پلمب ۲۵ قلیانسرا، عرضه پوشاک و آرایشگاه از دیگر اقدامات پلیس امنیت عمومی بود که سردار جاویدان به آنها اشاره کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از ۱۷۰۰ مورد تذکر لسانی نفر در خصوص آلودگی صوتی، بد پوششی، مزاحمت خیابانی توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد و گفت: همچنین از ۲۰۰ نفر اخذ تعهد و از این تعداد ۵۸ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی توقیف ۱۲۷ دستگاه خودرو و ۴۲ دستگاه موتورسیکلت را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.
سردار جاویدان در پایان مجموع دستگیری های انجام شده توسط پلیس های شرکت کننده در طرح را ۳۸۶ مجرم و هنجارشکن عنوان کرد و گفت: این افراد شامل سارقان، قاچاقچیان کالا و مواد مخدر و افرادی بودند که علی رغم تذکرات قبلی اقدام و ایجاد مزاحمت برای دیگران کرده و یا پوشش مناسب نداشتند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.