شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21569 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

برخورد سمند با لاستیک وسط جاده مادر خانواده را به کام مرگ فرو برد موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است

اولین سرمایه‌گذاری چینی‌ها در کرمانشاه تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد
13 آذر 1399 - 12:10
شناسه : 262586
10
استاندار کرمانشاه گفت: پروژه بزرگ فروسیلیس منیزیم اسلام‌آباد غرب با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون یورویی توسط یک شرکت چینی در حال اجراست که تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد. طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع- هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با همراهی هدایت حاتمی معاون اقتصادی استاندار و مجتبی بخشی‌پور نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو از پروژه فروسیلیس منیزیم اسلام آباد غرب بازدید کرد‌./استاندار کرمانشاه در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: پروژه بزرگ فروسیلیس منیزیم اسلام‌آباد با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون یورو و ۲۱۰ نفر اشتغال توسط یک شرکت چینی در حال اجراست./وی اظهار داشت: کرونا روند اجرایی این پروژه را کند کرده بود، ولی اکنون با تدابیر اندیشیده شده این طرح با شتاب مناسبی در حال انجام است./بازوند اضافه کرد: با توجه به برنامه ارائه شده توسط مجری پروژه، این طرح قرار است تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد./وی افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته شرکت کایکو در حال ساخت سازه‌های فولادی و سوله‌های این پروژه است، این شرکت از مجموعه‌های تولیدی خوب استان است و در بازسازی زلزله از عملکرد مناسبی برخودار بود./بازوند افزود: پروژه فروسیلیس منیزیم گام بزرگی در راستای جلوگیری از خام فروشی است./استاندار کرمانشاه در ادامه از روند پروژه مقاوم‌سازی بیمارستان اسلام‌آباد بازدید کرد. این بیمارستان در زلزله آبان ۹۶ با وجود فاصله ۱۰۰ کیلومتری از کانون زلزله، آسیب جدی دید./علمیات مقاوم‌سازی این پروژه به شکل مناسبی انجام شده است و بعد از تایید نهایی و استقرار دستگاه‌ها در بهمن‌ماه سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

پ
پ

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.