سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20846 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟

پیش بینی قیمت سکه تا پایان سال
12 اسفند 1399 - 9:33
شناسه : 265774
1
بررسی ها از بازار جهانی و داخلی نشان می دهد که احتمال اینکه تا پایان سال افزایش قیمتی برای طلا و سکه داشته باشیم کم است. طلوع‌‌کرمانشاه :

پس از سقوط قیمت اونس طلا و سکه در روز‌های گذشته، با شروع معاملات روز دوشنبه وافزایش قیمت‌ها در اونس طلای جهانی و دلار، روند نزولی سکه معکوس شد./هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۱ میلیون و۱۷۰ هزار تومان قیمت گذاری شده که به معنی افزایش۱۲۰ هزار تومانی است. نوسانات نرخ ارز و افت‌و‌خیز قیمت‌ها در بازار طلا باعث شده حجم مبادلات و تقاضا برای طلا و سکه کاهش یابد و مردم متاثر از نااطمینانی نسبت به شرایط آینده فعلا خرید و فروش نکنند./اگر اتفاق سیاسی و اقتصادی بدی رخ ندهد به‌تبع ارزش طلای جهانی و نرخ ارز هم دچار نوسان نخواهد شد، بنابراین احتمال اینکه تا پایان سال افزایش قیمتی برای طلا و سکه داشته باشیم کم است؛ ضمن اینکه مدتی است قیمت‌ها به ثبات نسبی رسیده و به نظر می‌رسد همین روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.

پ
پ

پس از سقوط قیمت اونس طلا و سکه در روز‌های گذشته، با شروع معاملات روز دوشنبه وافزایش قیمت‌ها در اونس طلای جهانی و دلار، روند نزولی سکه معکوس شد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۱ میلیون و۱۷۰ هزار تومان قیمت گذاری شده که به معنی افزایش۱۲۰ هزار تومانی است. نوسانات نرخ ارز و افت‌و‌خیز قیمت‌ها در بازار طلا باعث شده حجم مبادلات و تقاضا برای طلا و سکه کاهش یابد و مردم متاثر از نااطمینانی نسبت به شرایط آینده فعلا خرید و فروش نکنند.

اگر اتفاق سیاسی و اقتصادی بدی رخ ندهد به‌تبع ارزش طلای جهانی و نرخ ارز هم دچار نوسان نخواهد شد، بنابراین احتمال اینکه تا پایان سال افزایش قیمتی برای طلا و سکه داشته باشیم کم است؛ ضمن اینکه مدتی است قیمت‌ها به ثبات نسبی رسیده و به نظر می‌رسد همین روند تا پایان سال ادامه داشته باشد/رکنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.