شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

چه اتفاقی در بدن مبتلایان به کرونا می افتد؟
14 اسفند 1399 - 11:07
شناسه : 265887
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

اتفاقاتی که در بدن فرد مبتلا به بیماری کرونا می افتد را بررسی میکنیم تا به آگاهی لازم در این زمینه رسیده و تفکرات و رفتار های خود را نسبت به این ویروس خطرناک شکل داده و مانع چرخش هرچه بیشتر این ویروس و ابتلای افراد بیشتر جامعه به آن جلوگیری کنید./این روند که در طول ۱۷ روز اتفاق می افتد به شکل زیر است :روز اول: بیمار دچار تب می شود. ممکن است احساس خستگی، دردهای عضلانی و سرفه خشک هم داشته باشد. عده ی کمی از بیماران ممکن است یک تا دو روز اول دچار اسهال یا حالت تهوع شوند./روز پنجم: ممکن است نفس کشیدن برای بیمار سخت شود./روز هفتم: طبق پژوهش دانشگاه ووهان، به طور متوسط ۷ روز طول می کشد تا بیمار به مرحله ای برسد که در بیمارستان بستری شود./روز هشتم: در این مقطع، بیمارانی که از موارد شدید بیماری کرونا باشند دچار سندرم دیسترس تنفسی (سختی در تنفس) حاد می شوند./این مشکل زمانی رخ می دهد که مایعات در ریه ها انباشته می شوند. سندرم دیسترس تنفسی حاد اغلب کشنده است./روز دهم: اگر نشانه های بیماری رو به وخامت گذاشته باشد، به احتمال زیاد بیمار به آی سی یو یا همان بخش مراقبت های ویژه منتقل می شود./روز هفدهم: کسانی که از بیماری بهبود یافته باشند، به طور متوسط، بعد از گذشت دو و نیم هفته، از بیمارستان مرخص می شوند.

پ
پ

در اینجا ما به بررسی اتفاقاتی که در بدن فرد مبتلا به بیماری کرونا می افتد را بررسی میکنیم تا به آگاهی لازم در این زمینه رسیده و تفکرات و رفتار های خود را نسبت به این ویروس خطرناک را به درستی شکل دهید. این روز ها که همه ترس مبتلا شدن به کرونا را داریم، در ابتدا لازم است که توصیه های بهداشتی را رعایت کنیم و تا حد ممکن از خانه بیرون نیاییم. با رعایت نکردن موارد بهداشتی به راحتی زنجیره ابتلای بیشتر افراد جامعه فراهم میکنیم و ممکن است در لحظه ای که اصلا فکرش را نمیکنید به این ویروس آلوده شوید.

در اینجا ما به بررسی اتفاقاتی که در بدن فرد مبتلا به بیماری کرونا می افتد را بررسی میکنیم تا به آگاهی لازم در این زمینه رسیده و تفکرات و رفتار های خود را نسبت به این ویروس خطرناک شکل داده و مانع چرخش هرچه بیشتر این ویروس و ابتلای افراد بیشتر جامعه به آن جلوگیری کنید.

این روند که در طول ۱۷ روز اتفاق می افتد به شکل زیر است :

روز اول: بیمار دچار تب می شود. ممکن است احساس خستگی، دردهای عضلانی و سرفه خشک هم داشته باشد. عده ی کمی از بیماران ممکن است یک تا دو روز اول دچار اسهال یا حالت تهوع شوند.

روز پنجم: ممکن است نفس کشیدن برای بیمار سخت شود.

روز هفتم: طبق پژوهش دانشگاه ووهان، به طور متوسط ۷ روز طول می کشد تا بیمار به مرحله ای برسد که در بیمارستان بستری شود.

روز هشتم: در این مقطع، بیمارانی که از موارد شدید بیماری کرونا باشند دچار سندرم دیسترس تنفسی (سختی در تنفس) حاد می شوند.

این مشکل زمانی رخ می دهد که مایعات در ریه ها انباشته می شوند. سندرم دیسترس تنفسی حاد اغلب کشنده است.

روز دهم: اگر نشانه های بیماری رو به وخامت گذاشته باشد، به احتمال زیاد بیمار به آی سی یو یا همان بخش مراقبت های ویژه منتقل می شود.

روز هفدهم: کسانی که از بیماری بهبود یافته باشند، به طور متوسط، بعد از گذشت دو و نیم هفته، از بیمارستان مرخص می شوند./رکنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.