شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

تحقق ۹۴ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در کرمانشاه
18 اسفند 1399 - 8:53
شناسه : 265987
0
مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام کرد طلوع‌‌کرمانشاه :

صابر رحیمی  بااشاره به تحقق ۹۴ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در کرمانشاه، اظهارکرد: باتوجه به پرداخت این میزان تسهیلات، در حال حاضر بین چهار استان برتر کشور قرار داریم./وی افزود: همچنین در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال در استان نیز با تحقق ۱۰۰ درصدی در بین شش استان برتر کشور قرار گرفته ایم./مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه بااشاره به افزایش تعداد مراکز مشاوره تخصصی ازدواج در استان، اعلام کرد: تعداد مراکز مشاوره ازدواج استان در سال ۱۳۹۷ تنها دو مرکز بود که این تعداد اکنون به یازده مرکز رسیده است./وی از افزایش تعداد کارگاه های آموزشی قبل از ازدواج در استان هم خبرداد و گفت: سال ۱۳۹۷ حدود ۶۰ کارگاه را در استان برگزار کردیم که این تعداد در سال ۱۳۹۹ به عدد ۲۷۰ کارگاه رسیده است.

پ
پ

 مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۴ درصد از متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج در کرمانشاه، موفق به دریافت تسهیلات خود شده‌اند.

صابر رحیمی  بااشاره به تحقق ۹۴ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در کرمانشاه، اظهارکرد: باتوجه به پرداخت این میزان تسهیلات، در حال حاضر بین چهار استان برتر کشور قرار داریم.

وی افزود: همچنین در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال در استان نیز با تحقق ۱۰۰ درصدی در بین شش استان برتر کشور قرار گرفته ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه بااشاره به افزایش تعداد مراکز مشاوره تخصصی ازدواج در استان، اعلام کرد: تعداد مراکز مشاوره ازدواج استان در سال ۱۳۹۷ تنها دو مرکز بود که این تعداد اکنون به یازده مرکز رسیده است.

وی از افزایش تعداد کارگاه های آموزشی قبل از ازدواج در استان هم خبرداد و گفت: سال ۱۳۹۷ حدود ۶۰ کارگاه را در استان برگزار کردیم که این تعداد در سال ۱۳۹۹ به عدد ۲۷۰ کارگاه رسیده است.

اجرای ۶ طرح ملی سازمان های مردم نهاد در کرمانشاه

در ادامه این نشست، محمدحسین زاده معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز از اجرای شش طرح ملی با عناوین مختلف در کرمانشاه خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتبار بالغ بر ۵۴۰ میلیون تومان توسط سازمان های مردم نهاد و امور جوانان استان در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: اجرای طرح های ملی در استان ها مستلزم وجود ظرفیت های مهم انسانی و زیرساختی است که کرمانشاه این ظرفیت ها را دارد.

معاون امور جوانان استان اعلام کرد: طرح ملی جوان و مرزداری توسط موسسه پرتو صبح امید، طرح ملی کنگره شعر عاشورایی توسط پویندگان مسیر ولایت، طرح ملی تاب آوری اجتماعی، نشست منطقه ای مدیران مراکز مشاوره ازدواج، طرح ملی کاهش میزان خودکشی و طرح ملی بررسی آسیب های اجتماعی در سطح محلات حاشیه نشین شش طرحی هستند که در حال حاضر در کرمانشاه اجرا می شوند.

در این نشست از هر شهرستان استان چهار جوان شاخص حضور داشتند که یکی از آنها به نمایندگی از شهرستان خود به ارائه دیدگاه ها، مشکلات، پیشنهادات و راهکارهایی در حوزه های مختلف پرداختند./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.