سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20867 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره آغاز شد تولید و توزیع ۶۰۰ هزار نشا‌ء گُل‌فصلی در کرمانشاه دعوت پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز سرپرست معاونت پیشگیری آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه منصوب و معارفه شد حال و روز تالاب‌ هشیلان و سراب‌های کرمانشاه پس از بارندگی اخیر محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی اطلاعیه قطعی آب در کرمانشاه ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد

توزیع مرغ در کرمانشاه با استفاده از سیستم هوشمند کنترل می‌شود
27 خرداد 1400 - 10:17
شناسه : 269306
1
 رییس سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

«محسن دارابی» افزود:هفت کشتارگاه مرغ صنعتی با بیش ‌از ۲۵۰عامل فروش در استان وجود دارد که به‌طور میانگین روزانه بین ۸۰ تا ۱۰۰ تن مرغ  توزیع می‌شود./وی اظهار داشت: براساس سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت صمت همه کشتارگاه‌ها و عاملین فروش ملزم به نصب اپلیکیشن اداره پست به‌ منظور رهگیری محموله مرغ هستند./دارابی یادآور شد، معاونت بازرسی و نظارت سازمان از این‌ پس در چارچوب این سامانه نظارت خود را از کشتار و عاملین توزیع خواهد کرد و اگر به هر دلیلی در این فرایند وقفه ای ایجاد شود ملزم به تشکیل پرنده تخلفاتی هستند./مشاور قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی نیز در این جلسه گفت: همه کشتارگاه‌ها و عاملین توزیع مرغ باید در سامانه تجارت ثبت‌نام کنند و نقش خود را در فرآیند چرخه توزیع مرغ به ثبت برسانند./«جمشید گلپور» تصریح کرد: کشتارگاه‌ها باید مرغ را به عاملین فروشی تحویل دهند که از سامانه ثبت‌نام و قابل رهگیری باشند.

پ
پ

 رییس سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت استان کرمانشاه گفت: از این‌ پس توزیع مرغ در استان کرمانشاه با استفاده از سیستم هوشمند کنترل و رهگیری خواهد شد.

«محسن دارابی»  در جلسه کشتارگاه‌ها، توزیع‌کنندگان و عاملین فروش مرغ در استان با تشریح فرآیند توزیع مرغ از کشتاره ها تا خرده‌فروشی، افزود: هفت کشتارگاه مرغ صنعتی با بیش ‌از ۲۵۰عامل فروش در استان وجود دارد که به‌طور میانگین روزانه بین ۸۰ تا ۱۰۰ تن مرغ  توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: براساس سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت صمت همه کشتارگاه‌ها و عاملین فروش ملزم به نصب اپلیکیشن اداره پست به‌ منظور رهگیری محموله مرغ هستند.

دارابی یادآور شد، معاونت بازرسی و نظارت سازمان از این‌ پس در چارچوب این سامانه نظارت خود را از کشتار و عاملین توزیع خواهد کرد و اگر به هر دلیلی در این فرایند وقفه ای ایجاد شود ملزم به تشکیل پرنده تخلفاتی هستند.

مشاور قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی نیز در این جلسه گفت: همه کشتارگاه‌ها و عاملین توزیع مرغ باید در سامانه تجارت ثبت‌نام کنند و نقش خود را در فرآیند چرخه توزیع مرغ به ثبت برسانند.

«جمشید گلپور» تصریح کرد: کشتارگاه‌ها باید مرغ را به عاملین فروشی تحویل دهند که از سامانه ثبت‌نام و قابل رهگیری باشند.

مشاور قائم‌مقام وزیر در امور بازرگانی با بیان این مطلب که در چندین استان این طرح برگزار شده‌است، افزود: با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران کار رهگیری مرغ به صورت سیستم هوشمند امکان‌پذیر شده‌است و ازاین‌پس همه نظارت‌ها بر اساس این اپلیکیشن صورت می‌گیرد.

فعالیت ۵۷۶ واحد مرغداری در استان کرمانشاه

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۵۷۶ واحد مرغداری گوشتی در استان فعال است، گفت: در این تعداد مرغداری سالانه ۷۲هزار تن گوشت مرغ تولید می شود.

«نوربخش حاتمی» با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی تولید مرغ در سال ۹۹ به نسبت سال ۹۲، افزود: میزان تولید گوشت مرغ در استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۲، در حدود ۵۸ هزار و ۸۵۷ تن بود که اکنون به بیش از ۷۲ هزار تن رسیده است.

به گفته او در سال ۹۲ تعداد ۴۹۵ واحد مرغ گوشتی در استان کرمانشاه فعال بود که این تعداد اکنون به ۵۷۶ واحد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: استان کرمانشاه یکی از قطب های تولید گوشت مرغ در کشور است و در صورت هماهنگی بین بخش های تولید و توزیع شاهد نظم بخشی و رفع مشکلات در بازار خواهیم بود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.