شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

«زنان خانه‌دار» برای بیمه‌شدن ماهانه چقدر باید بپردازند؟
03 آذر 1400 - 11:40
شناسه : 274144
0
مدیر شعبه تامین اجتماعی طلوع‌‌کرمانشاه :

علی احمدی‌مقدم اظهار داشت: با عنایت به اصل ۲۹ قانون اساسی و در راستای اجرایی شدن اهداف سازمان تامین اجتماعی به منظور تعمیم پوشش بیمه‌ای به اقشار جامعه، تمامی دختران و زنان خانه‌دار که در حال حاضر تحت پوشش بیمه‌ای خاص قرار ندارند، می‌توانند با انعقاد قرارداد بیمه زنان خانه‌دار در قالب طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، از خدمات سازمان بهره مند شوند./وی گفت: حداقل سن جهت پذیرش ۱۸ سال و حداکثر سن ۵۰ سال تمام و کسانی که بیش از ۵۰ سال دارند بایدمعادل مازاد آن سابقه بیمه داشته باشند./رئیس شعبه تامین اجتماعی دالاهو تصریح کرد: میزان حق بیمه ماهانه براساس نرخ ۱۲درصد مبلغ ماهانه ۳ میلیون ۱۸۶ وهزار و ۵۹۴ ریال (بابت بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی )، ۱۴درصد مبلغ ماهانه ۳ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۶۹۳ ریال (بابت بازنشستگی و فوت قبل بازنشستگی ) و ۱۸درصد مبلغ ماهانه ۴ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۸۹۹ ریال(بابت بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی ) حداقل دستمزد شورای عالی کار با انتخاب متقاضی است./احمدی‌مقدم اظهار داشت از مزایای این طرح استفاده همزمان از خدمات درمانی با پرداخت حق سرانه درمان است و در صورتی که متقاضی تحت تکفل پدر، مادر یا همسر خود بوده و از این طریق از مزایای درمانی برخوردار باشند، نیازی به پرداخت حق سرانه درمان نیست.

پ
پ

مدیر شعبه تامین اجتماعی دالاهو، جزئیات بیمه شدن دختران مجرد و زنان خانه‌دار را اعلام کرد.

علی احمدی‌مقدم اظهار داشت: با عنایت به اصل ۲۹ قانون اساسی و در راستای اجرایی شدن اهداف سازمان تامین اجتماعی به منظور تعمیم پوشش بیمه‌ای به اقشار جامعه، تمامی دختران و زنان خانه‌دار که در حال حاضر تحت پوشش بیمه‌ای خاص قرار ندارند، می‌توانند با انعقاد قرارداد بیمه زنان خانه‌دار در قالب طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، از خدمات سازمان بهره مند شوند.

وی گفت: حداقل سن جهت پذیرش ۱۸ سال و حداکثر سن ۵۰ سال تمام و کسانی که بیش از ۵۰ سال دارند بایدمعادل مازاد آن سابقه بیمه داشته باشند.

رئیس شعبه تامین اجتماعی دالاهو تصریح کرد: میزان حق بیمه ماهانه براساس نرخ ۱۲درصد مبلغ ماهانه ۳ میلیون ۱۸۶ وهزار و ۵۹۴ ریال (بابت بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی )، ۱۴درصد مبلغ ماهانه ۳ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۶۹۳ ریال (بابت بازنشستگی و فوت قبل بازنشستگی ) و ۱۸درصد مبلغ ماهانه ۴ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۸۹۹ ریال(بابت بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی ) حداقل دستمزد شورای عالی کار با انتخاب متقاضی است.

احمدی‌مقدم اظهار داشت از مزایای این طرح استفاده همزمان از خدمات درمانی با پرداخت حق سرانه درمان است و در صورتی که متقاضی تحت تکفل پدر، مادر یا همسر خود بوده و از این طریق از مزایای درمانی برخوردار باشند، نیازی به پرداخت حق سرانه درمان نیست.

وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی، با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری به آدرس اینترنتی www.es.tamin.ir نسبت به انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه اقدام کنند./فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.