پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20850 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟

اجرای طرح نظارت ویژه بر فعالیت نانوایی‌های کرمانشاه
10 آذر 1400 - 10:39
شناسه : 274341
1
مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-بهمن خدادادیان افزود: این طرح با محوریت فرمانداری و با مشارکت اداره بهداشت؛معاونت غذا و دارو، غله و خدمات بازرگانی، صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی، اداره استاندارد و بازرسی اصناف انجام می‌شود./وی اظهار داشت: در شهرستان کرمانشاه ۱۵ هزار مکان و واحد صنفی تحت نظارت بهداشت هستند که یک سوم این واحد‌ها جز مشاغل حساس به حساب می‌آیند و نانوایی‌ها نیز جز این گروه هستند که باید نظارت ویژه بر فعالیت ان‌ها صورت گیرد./مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این طرح کیفیت نان و آرد، ساعت کار، تعطیلی‌ها و میزان سبوس گیری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد./خدادادیان گفت:در این بازدید‌ها مشخص شده که بعضی از نانوایی‌ها از آرد‌هایی استفاده می‌کنند که سبوس گندم را بیشتر از میزان استاندارد جدا می‌کنند در صورتیکه به طور استاندارد باید ۳ تا ۵ درصد سبوس گیری انجام شود./وی افزود: استفاده از آرد سفید و بدون سبوس خطر ابتلا به سرطان روده را افزایش می‌دهد در صورتیکه سبوس به دلیل داشتن «گلوتن» و «ویتامین ب» از بروز سرطان روده جلوگیری می‌کند./خدادادیان با اشاره به فعالیت هزار و ۶ نانوایی در شهرستان کرمانشاه گفت: نان سنگک، تافتون، لواش، نان فانتزی و بربری انواع نان‌های پخت شده در کرمانشاه است.

پ
پ

مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح نظارت ویژه بر فعالیت نانوایی‌ها خبر داد و گفت: از این پس نانوایی‌ها به صورت روزانه بازدید می‌شوند.

بهمن خدادادیان افزود: این طرح با محوریت فرمانداری و با مشارکت اداره بهداشت، اجرای طرح نظارت ویژه بر فعالیت نانوایی‌های کرمانشاهمعاونت غذا و دارو، غله و خدمات بازرگانی، صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی، اداره استاندارد و بازرسی اصناف انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در شهرستان کرمانشاه ۱۵ هزار مکان و واحد صنفی تحت نظارت بهداشت هستند که یک سوم این واحد‌ها جز مشاغل حساس به حساب می‌آیند و نانوایی‌ها نیز جز این گروه هستند که باید نظارت ویژه بر فعالیت ان‌ها صورت گیرد.

مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این طرح کیفیت نان و آرد، ساعت کار، تعطیلی‌ها و میزان سبوس گیری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

خدادادیان گفت:در این بازدید‌ها مشخص شده که بعضی از نانوایی‌ها از آرد‌هایی استفاده می‌کنند که سبوس گندم را بیشتر از میزان استاندارد جدا می‌کنند در صورتیکه به طور استاندارد باید ۳ تا ۵ درصد سبوس گیری انجام شود.

وی افزود: استفاده از آرد سفید و بدون سبوس خطر ابتلا به سرطان روده را افزایش می‌دهد در صورتیکه سبوس به دلیل داشتن «گلوتن» و «ویتامین ب» از بروز سرطان روده جلوگیری می‌کند.

خدادادیان با اشاره به فعالیت هزار و ۶ نانوایی در شهرستان کرمانشاه گفت: نان سنگک، تافتون، لواش، نان فانتزی و بربری انواع نان‌های پخت شده در کرمانشاه است.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.