یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

27 دی 1400 - 10:37
شناسه : 275664
0
دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از مراجعه فردی به پلیس فتا و درخواست رسیدگى به شکوائیه خود مبنی اینکه در یکی از سایت های اینترنتی با آگهی فروش خودرو روبرو شدم و فرد آگهی‌دهنده خود را مالک معرفی و درخواست ودیعه جهت بیعانه پیش از بازدید خودرو کرد و متعاقب آن مبلغ ۴ میلیارد ریال جهت ودیعه واریز کردم و متأسفانه پس از واریز وجه فرد آگهی‌دهنده دیگر پاسخگو نبود./ با بررسی‌های انجام‌شده و اقدامات پلیسی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس فتا استان مشخص شد متهم که ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور بوده با انتشار آگهی جعلی فروش خودرو در سایت‌های اینترنتی و با اخذ مبالغ بیعانه اقدام به کلاه‌برداری کرده است./با هماهنگی مقام قضایی تیمی از کارآگاهان زبده پلیس به استان محل سکونت متهم اعزام و طی ۷۲ ساعت اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات میدانی شبانه‌روزی، نهایتاً متهم در یک خودروی پژو شناسایی و پس از مدتی تعقیب و گریز دستگیر شد./متهم پس از انتقال به پلیس فتا در بازجویی مأموران ابتدا منکر هرگونه کلاه‌برداری شد اما پس از مواجه با مستندات موجود به بیش از ۱۰ فقره کلاه‌برداری به مبلغ ۵ میلیارد ریال اعتراف و عنوان کرد با انتشار تصاویر غیرواقعی و جلب اعتماد افراد از آنان کلاه‌برداری می‌کرده است./ با توجه به گسترده بودن فضای مجازی و گسترش سایت‌های خریدوفروش کالاهای نو و دست‌دوم افراد سودجو با ترفندهای مختلف از اعتماد هم‌وطنان سوءاستفاده و اقدام به کلاه‌برداری می‌کنند./سردار جاویدان در پایان از مردم خواست تا هنگام خرید در فضای مجازی دقت بیشتری را داشته و تا زمان دریافت کالا و یا انجام خدمات از طرف فرد درج کننده آگهی، مبلغ یا مبالغی را واریز نکنند.

پ
پ

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه از دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی که با درج آگهی کذب در سایت‌های واسط فروشگاهی اقدام به دریافت بیش از ۵ میلیارد ریال پیش‌ پرداخت تحت عنوان بیعانه از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

 سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از مراجعه فردی به پلیس فتا و درخواست رسیدگى به شکوائیه خود مبنی اینکه در یکی از سایت های اینترنتی با آگهی فروش خودرو روبرو شدم و فرد آگهی‌دهنده خود را مالک معرفی و درخواست ودیعه جهت بیعانه پیش از بازدید خودرو کرد و متعاقب آن مبلغ ۴ میلیارد ریال جهت ودیعه واریز کردم و متأسفانه پس از واریز وجه فرد آگهی‌دهنده دیگر پاسخگو نبود.

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام‌شده و اقدامات پلیسی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس فتا استان مشخص شد متهم که ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور بوده با انتشار آگهی جعلی فروش خودرو در سایت‌های اینترنتی و با اخذ مبالغ بیعانه اقدام به کلاه‌برداری کرده است.

سردار جاویدان تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی تیمی از کارآگاهان زبده پلیس به استان محل سکونت متهم اعزام و طی ۷۲ ساعت اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات میدانی شبانه‌روزی، نهایتاً متهم در یک خودروی پژو شناسایی و پس از مدتی تعقیب و گریز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: متهم پس از انتقال به پلیس فتا در بازجویی مأموران ابتدا منکر هرگونه کلاه‌برداری شد اما پس از مواجه با مستندات موجود به بیش از ۱۰ فقره کلاه‌برداری به مبلغ ۵ میلیارد ریال اعتراف و عنوان کرد با انتشار تصاویر غیرواقعی و جلب اعتماد افراد از آنان کلاه‌برداری می‌کرده است.

وی یادآور شد: با توجه به گسترده بودن فضای مجازی و گسترش سایت‌های خریدوفروش کالاهای نو و دست‌دوم افراد سودجو با ترفندهای مختلف از اعتماد هم‌وطنان سوءاستفاده و اقدام به کلاه‌برداری می‌کنند.

سردار جاویدان در پایان از مردم خواست تا هنگام خرید در فضای مجازی دقت بیشتری را داشته و تا زمان دریافت کالا و یا انجام خدمات از طرف فرد درج کننده آگهی، مبلغ یا مبالغی را واریز نکنند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.