یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20839 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها

ثبت دمای منفی ۲۱ درجه در سنقر/ سرما تا اوایل هفته آینده ادامه دارد
28 دی 1400 - 11:02
شناسه : 275701
0
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

شب گذشته(دوشنبه، ۲۷ دی) سنقر با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان بود./سعید قاسمی ، با اشاره به استقرار دمای سرد در اکثر نواحی استان، اظهار کرد:افت دما غیرمنتظره و بیشتر از آنچه که پیش‌بینی می‌کردیم، بود./وی سنقر با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر را سردترین نقطه استان در شب گذشته (۲۷ دی) اعلام کرد و افزود: گواور، حمیل و اسلام آباد غرب نیز دمای منفی ۱۹ درجه سانتی‌گراد را داشتند./ دمای هوای شب گذشته شهر کرمانشاه را نیز ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و یادآور شد: در تمامی نقاط استان بجز سومار که یک درجه سانتی گراد و قصرشیرین که صفر بود، دمای منفی را داشتیم./قاسمی بیشترین ارتفاع بارش برف سامانه اخیر را نیز به ترتیب مربوط به پاوه با ۶۴ ‌سانتی‌متر، کرندغرب با ۵۲ سانتی‌متر و ثلاث باباجانی با ۴۸ سانتی‌متر عنوان و اضافه کرد: در شهر کرمانشاه نیز شش سانتی‌متر بارش برف داشتیم./ تداوم استقرار هوای سرد در استان تا اوایل هفته آیندهادامه دارد:تنها روز پنجشنبه (۲۹ دی) که ورود سامانه بارشی دیگری را داریم ممکن است به صورت موقت دمای شبانه کمی بالا برود، اما مجددا از روز جمعه افت دمای شبانه را خواهیم داشت./ احتمالا افت دمای آخر هفته نسبت به شب گذشته چندان محسوس نباشد و نهایتا یک تا دو درجه دیگر کاهش دما داشته باشیم، البته در نواحی که افت دمای آنها طی شب گذشته کمتر بوده احتمال افت بیشتر هست./بارش‌های این سامانه دست کمی از سامانه اخیر ندارد و پیک آن در نواحی اورامانات و دالاهو خواهد بود./روز گذشته در اکثر نقاط استان شاهد بارش برف بودیم. این بارش موجب مسدود شدن راه تعداد زیادی روستا شد، اما محورهای اصلی استان باز است./مدارس اکثر شهرهای استان نیز امروز تعطیل است.

پ
پ

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شب گذشته(دوشنبه، ۲۷ دی) سنقر با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان بود.

سعید قاسمی ، با اشاره به استقرار دمای سرد در اکثر نواحی استان، اظهار کرد: افت دما غیرمنتظره و بیشتر از آنچه که پیش‌بینی می‌کردیم، بود.

وی سنقر با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر را سردترین نقطه استان در شب گذشته (۲۷ دی) اعلام کرد و افزود: گواور، حمیل و اسلام آباد غرب نیز دمای منفی ۱۹ درجه سانتی‌گراد را داشتند.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه دمای هوای شب گذشته شهر کرمانشاه را نیز ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و یادآور شد: در تمامی نقاط استان بجز سومار که یک درجه سانتی گراد و قصرشیرین که صفر بود، دمای منفی را داشتیم.

قاسمی بیشترین ارتفاع بارش برف سامانه اخیر را نیز به ترتیب مربوط به پاوه با ۶۴ ‌سانتی‌متر، کرندغرب با ۵۲ سانتی‌متر و ثلاث باباجانی با ۴۸ سانتی‌متر عنوان و اضافه کرد: در شهر کرمانشاه نیز شش سانتی‌متر بارش برف داشتیم.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از تداوم استقرار هوای سرد در استان تا اوایل هفته آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: تنها روز پنجشنبه (۲۹ دی) که ورود سامانه بارشی دیگری را داریم ممکن است به صورت موقت دمای شبانه کمی بالا برود، اما مجددا از روز جمعه افت دمای شبانه را خواهیم داشت.

قاسمی گفت: احتمالا افت دمای آخر هفته نسبت به شب گذشته چندان محسوس نباشد و نهایتا یک تا دو درجه دیگر کاهش دما داشته باشیم، البته در نواحی که افت دمای آنها طی شب گذشته کمتر بوده احتمال افت بیشتر هست.

وی درباره سامانه بارشی روز پنجشنبه نیز گفت: بارش‌های این سامانه دست کمی از سامانه اخیر ندارد و پیک آن در نواحی اورامانات و دالاهو خواهد بود.

روز گذشته در اکثر نقاط استان شاهد بارش برف بودیم. این بارش موجب مسدود شدن راه تعداد زیادی روستا شد، اما محورهای اصلی استان باز است.

مدارس اکثر شهرهای استان نیز امروز تعطیل است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.