شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

 مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه
02 خرداد 1401 - 12:09
شناسه : 278096
0
 معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع- سرهنگ “مسعود همتی” اظهار داشت:مشمولانی که قبل از سن مشمولیت و در سن ۱۷ سالگی یا قبل از آن در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ التحصیل می شوند براساس قانون خدمت وظیفه عمومی پس از رسیدن به ۱۸ سالگی تمام ، ۶ ماه مهلت معرفی دارند./ مشمولان باید قبل از اتمام مهلت معرفی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند/عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد/متقاضیان و خانواده های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

پ
پ

 معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در سال مشمولیت و در خرداد، تیر و شهریور ماه سال ۱۴۰۰ فارغ التحصیل شده اند تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱، مهلت دارند خود را جهت اعزام به خدمت وظیفه عمومی معرفی کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مسعود همتی” اظهار داشت: مشمولانی که قبل از سن مشمولیت و در سن ۱۷ سالگی یا قبل از آن در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ التحصیل می شوند براساس قانون خدمت وظیفه عمومی پس از رسیدن به ۱۸ سالگی تمام ، ۶ ماه مهلت معرفی دارند.

وی افزود: مشمولان باید قبل از اتمام مهلت معرفی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

سرهنگ همتی تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در پایان گفت: متقاضیان و خانواده های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.