چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ Wednesday, 24 June , 2026 ساعت تعداد کل نوشته ها : 23902 تعداد نوشته های امروز : 0×
لزوم همدلی دستگاه های اجرایی با سازمان بازرسی
11 خرداد 1401 - 13:20
شناسه : 278278
13
 در دیدار شهردار کرمانشاه با مدیرکل سازمان بازرسی مطرح شد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-در دیدار شهردار کرمانشاه با مدیرکل سازمان بازرسی به لزومهمدلی دستگاه های اجرایی با سازمان بازرسی تاکید شد.

پ
پ

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری صبح امروز، شهردار کرمانشاه، مدیر کل بازرسی شهرداری و قائم مقام شهردار کرمانشاه با مدیر کل بازرسی استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار صمیمانه ضمن تاکید بر همکاری بین شهرداری کرمانشاه و اداره کل بازرسی استان کرمانشاه، در رابطه با ایجاد وحدت رویه و هم‌افزایی بین این دو‌ نهاد گفتگو شد.

در این دیدار که در دفتر مدیر کل بازرسی استان کرمانشاه صورت گرفت در رابطه با همکاری و تعامل بیشتر مجموعه شهرداری و اداره کل بازرسی استان کرمانشاه گفتگو و تبادل نظر شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.