یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ Sunday, 27 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21573 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

خواب زمستانی نمایندگان کرمانشاه، هیچ نماینده‌ای از کرمانشاه در کمیسیون تلفیق نیست! تأمین آب کشت‌های پاییزه با لایروبی کانال سد زاگرس تشکیل قرارگاه جلب مجرمین متواری در کرمانشاه لایروبی رودخانه چمبشیر و آبشوران کرمانشاه برخورد سمند با لاستیک وسط جاده مادر خانواده را به کام مرگ فرو برد موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه

اختصاص تسهیلات بانکی و تأمین زمین برای ۲۷۰۰۰ واحد شهری و روستایی در کرمانشاه
24 تیر 1401 - 10:20
شناسه : 279197
5
معاون اجرایی رئیس جمهور طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-«سید صولت مرتضوی» معاون اجرایی رئیس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی رئیس جمهور به کرمانشاه و در شورای اداری استان کرمانشاه که شامگاه پنجشنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: باتوجه به کارشناسی هایی که در سطح ملی و استانی انجام شد و بررسی مزیت‌های نسبی استان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف توافقات لازم بین ۲۰۰ دستگاه اجرایی و ۳۲ دستگاه و سازمان در استان کرمانشاه به عمل آمد/عمده‌ این توافقات در موضوعات زیربنایی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی و رفاهی، آب و خاک و کشاورزی و اشتغال و سایر موارد بود/مدر حوزه اقتصادی در مجموع ۹۲ طرح بزرگ و کوچک با تسهیلاتی بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان تأمین اعتبار شد/طبق برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته در کام نخست باید طرح‌های راکد از رکود خارج شده و سایر طرح‌های در حال اجرا نیز به ظرفیت اسمی برسند و در نهایت امر برای خارج شدن از مشکل بیکاری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های قابل اجرا در استان را عملیاتی‌تر دنبال شود/در حوزه‌ی عمرانی برای تکمیل و تجهیز ۹ بیمارستان و ۷۱ پروژه‌ بهداشتی و درمانی، در حوزه‌ی راه و راه آهن، مبالغی بالغ بر چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که در بازه‌ زمانی مشخص پرداخت خواهد شد/تصمیم‌گیری برای تکمیل طرح‌های آموزشی، بهداشتی و زیرساختی استان کرمانشاه، از محل رسالت اجتماعی وزارت نفت با اعتباری نزدیک به یک هزار میلیارد تومان، تسریع در اجرای طرح‌های نفتی و پتروشیمی در استان کرمانشاه از سوی وزارت نفت،اختصاص تسهیلات بانکی و تأمین زمین برای ۲۴ هزار واحد شهری و سه هزار واحد روستایی، اختصاص ۲ هزار و ۲۷۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای ازدواج جوانان در نظر گرفته شده است.

پ
پ

معاون اجرایی رئیس جمهور از اختصاص تسهیلات بانکی و تأمین زمین برای ۲۷۰۰۰ واحد شهری و روستایی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع کرمانشاه-«سید صولت مرتضوی» معاون اجرایی رئیس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی رئیس جمهور به کرمانشاه و در شورای اداری استان کرمانشاه که شامگاه پنجشنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: باتوجه به کارشناسی هایی که در سطح ملی و استانی انجام شد و بررسی مزیت‌های نسبی استان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف توافقات لازم بین ۲۰۰ دستگاه اجرایی و ۳۲ دستگاه و سازمان در استان کرمانشاه به عمل آمد.

وی افزود: عمده‌ این توافقات در موضوعات زیربنایی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی و رفاهی، آب و خاک و کشاورزی و اشتغال و سایر موارد بود.
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده در حوزه اقتصادی، اظهار کرد: در حوزه اقتصادی در مجموع ۹۲ طرح بزرگ و کوچک با تسهیلاتی بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان تأمین اعتبار شد.

مرتضوی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته در کام نخست باید طرح‌های راکد از رکود خارج شده و سایر طرح‌های در حال اجرا نیز به ظرفیت اسمی برسند و در نهایت امر برای خارج شدن از مشکل بیکاری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های قابل اجرا در استان را عملیاتی‌تر دنبال شود.

وی با بیان جمع‌بندی‌های خود در تخصیص اعتبارات استانی در حوزه‌های مربوطه، ادامه داد: در حوزه‌ی عمرانی برای تکمیل و تجهیز ۹ بیمارستان و ۷۱ پروژه‌ بهداشتی و درمانی، در حوزه‌ی راه و راه آهن، مبالغی بالغ بر چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که در بازه‌ زمانی مشخص پرداخت خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: تصمیم‌گیری برای تکمیل طرح‌های آموزشی، بهداشتی و زیرساختی استان کرمانشاه، از محل رسالت اجتماعی وزارت نفت با اعتباری نزدیک به یک هزار میلیارد تومان، تسریع در اجرای طرح‌های نفتی و پتروشیمی در استان کرمانشاه از سوی وزارت نفت، اختصاص تسهیلات بانکی و تأمین زمین برای ۲۴ هزار واحد شهری و سه هزار واحد روستایی، اختصاص ۲ هزار و ۲۷۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای ازدواج جوانان در نظر گرفته شده است.

همچنین برای تأمین منابع و تسهیلات مورد نیاز برای کمک به اشتغال محرومین و مددجویان و تسهیلات مسکن بالغ بر یک هزار و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات نظر گرفته شده است.

مرتضوی در پایان از مشارکت نهادهای حاکمیتی برای توسعه بیشتر استان گفت و افزود: از طرح‌های مناسب در حوزه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و کمیته‌ی امداد امام خمینی طی این سفر حمایت‌ها انجام می‌گیرد تا به مراحل اجرایی برسند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه پالایشگاه و سایر طرح ها و طرح گرمسیری در ایلام دستورات موکدی صادر شد که اگرچه پروژه فعال است اما با کمبود منابع مواجه است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.